Pagina 50 van de 56 EersteEerste ... 404849505152 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 557

Onderwerp: Satékroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Verliezen van Ajax ook, toch? Ajax-Sparta is namelijk de volgende en "we" willen wel weer eens dat Ajax kampioen wordt.
    Ik ga ervanuit dat Ajax met minimaal 10 punten verschil kampioen wordt, dus dan zijn die 6 verliespunten op een seizoen tegen Sparta niet cruciaal.

Ik moet een beetje om de spanning in de competitie denken als competitieleider, dus 10 punten voorsprong kan ik niet maken. Nou ja, dan mag jij dit weekend wel van mij winnen.
    Gefeliciteerd.
    Win ik volgend weekend wel weer.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Hey Banshee! Dit weekend ga je eens niet verliezen
    Hahahahaha

Oefenwedstrijdje spelen Banshee?
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1241862
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Magikan Bekijk Berichten
    VVA had vorige week totaal geen moeite met deze opponent

Deze week ook weer een klinkende overwinning.

Forza VVA
    Ja, maar toen had Delfstrahuizen drie blessures en vier schorsingen. Dat is wel een beetje lastig vergelijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Ja, maar toen had Delfstrahuizen drie blessures en vier schorsingen. Dat is wel een beetje lastig vergelijken.
    Haha, je moet politiek gaan bedrijven

Zo we gaan op dinsdag een teamuitje doen zonder tv in de buurt kunnen we tenminste dat geklungel van het nederlands elftal niet zien.
    Dit als voorbereiding op de zware uitwedstrijd bij Feyenoord.

Zijn we al gepromoveerd?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Zijn we al gepromoveerd?
    Gedegradeerd heet dat in jouw geval.

Nee, lager dan je nu staat kan niet.

Is het seizoen al afgelopen?

Forum Rechten