Pagina 201 van de 201 EersteEerste ... 101151191199200201
Resultaten 2.001 tot 2.005 van de 2005

Onderwerp: Satékroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Elk jaar nieuwe shirts, daar doen we niet aan. Dit zijn de shirts waarin we kampioen werden, dit zijn de shirts waarin we kampioen worden!

“Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Over mooie clubs gesproken, Andre keert terug in de Saté Competitie (bij SVZ natuurlijk), nu hebben we dus een oneven aantal deelnemers. Alvast per pb wat gepolst, maar Batigoal is zo geschrokken van het hoge niveau en zijn lage klassering dat ie zich de eerstvolgende vier jaar liever schuil houdt. Mocht er nog iemand interesse hebben of iemand weten die zin heeft om mee te (blijven) doen dan hoor ik het wel.
    Bij dezen meld ik mezelf aan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schaakliefhebber Bekijk Berichten
    Bij dezen meld ik mezelf aan.
    Nou, welkom. Je sluit aan in de Hoofdklasse (laat nog even met welke club je gaat spelen) en met een beetje geluk neem je na ronde 12 de plaats in van één van de die op plek 16/17/18 staan. Succes en mooi dat je mee wil doen.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Nog maar een paar weken, dan gaan we weer los!

Ook dit jaar heeft de KNVB mijn speelschema weer overgenomen, zodat we op de eerste speeldag gelijk de nummers 1 & 2 van vorig seizoen tegen elkaar zien, zelf begin ik met het beladen duel tegen Bernardo, maar dé wedstrijd is natuurlijk AZ-NAC, ofwel Marinos-zwammy.

Vanaf vrijdag 10 augustus:
    PEC Zwolle (FC Zwolle Olé) - sc Heerenveen (SC Heerenveen)
    (Abubakari) - Heracles Almelo (Bernardo)
    Willem II (Pascallovic) - VVV (Maasveld)
    Excelsior (Kralinger) - Fortuna Sittard (fortuna 1987)
    PSV (Magikan) - FC Utrecht (Reinoud)
    ADO Den Haag (Mario) - FC Emmen (PES5)
    De Graafschap (Simon) - Feyenoord (Susa)
    Vitesse (Unregistere) - FC Groningen (Satyr)
    AZ (Marinos) - NAC Breda (zwammy)

8 hoofdklassers
    Week #1

sv Hillegom (JMD)-SVZ (Andre)
    Wanne Eickel (Banshee) -Beerschot Wilrijk (Kielse Rat)
    NNB (Schaakliefhebber)-VC Trynwalden (Suikerbrood)
    HSC'21 (de Groene Scout)-SC Feyenoord (Hankie)

Rest van het schema:
    http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post416736
    Fred Cole

De eerste 3 punten van het seizoen zijn al binnen, we sturen Jong Heracles die kant op. Kunnen ze ook even wedstrijdritme op doen.

Forum Rechten