Pagina 199 van de 200 EersteEerste ... 99149189197198199200 LaatsteLaatste
Resultaten 1.981 tot 1.990 van de 1999

Onderwerp: Satékroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Zou wel grappig zijn wanneer iemand die voor jou aan de beurt is Vitesse kiest.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Ik kies sowieso Emmen of Vitesse. Of anders één van die andere drie
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Unregistere is behoorlijk aan het onderhandelen?
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5808606
    Ja, ik wilde wel even weten waar dat rare verhaal over de terugkeer van Bernardo vandaan kwam. Maar toen ik de eigenaar aan de lijn had begon hij keihard te lachen. Ze noemen Bernardo intern in de sponsorlounge kennelijk 'de lemming', omdat hij de club richting de afgrond bracht. Mooi verhaal. Daarna schoof hij mij een dik verbeterd contract onder de neus, dus ik sta gewoon weer voor de groep in Arnhem.

Genot.

Leek mij al stug dat ze in Arnhem ooit weer aan Bernardo wilden beginnen, maar ze hebben dus een grap met hem uitgehaald.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Genot.

Leek mij al stug dat ze in Arnhem ooit weer aan Bernardo wilden beginnen, maar ze hebben dus een grap met hem uitgehaald.
    Zal wel met Chygrinski gesproken hebben. Die heeft niks meer te vertellen daar.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Nee joh, gewoon een NEC supporter die Bernardo en Vitesse voor gek wilde zetten.
    Fred Cole

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5792912
    Ik heb zojuist een contract getekend bij FC Emmen. We gaan een samenverwerkingsverband aan met Wildlands, dus Franse spelers zullen we niet aantrekken. Nu eerst het WK en dan na een korte vakantie de dozen satékroketten uitpakken en aan de slag.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Ja, ik wilde wel even weten waar dat rare verhaal over de terugkeer van Bernardo vandaan kwam. Maar toen ik de eigenaar aan de lijn had begon hij keihard te lachen. Ze noemen Bernardo intern in de sponsorlounge kennelijk 'de lemming', omdat hij de club richting de afgrond bracht. Mooi verhaal. Daarna schoof hij mij een dik verbeterd contract onder de neus, dus ik sta gewoon weer voor de groep in Arnhem.
    Ik hoop dat je degradeert!!!!!

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Nou, als ik dan toch voor degradatie ga, dan maar met een mooie club: Grins it is
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Forum Rechten