Pagina 100 van de 100 EersteEerste ... 50909899100
Resultaten 991 tot 999 van de 999

Onderwerp: Satékroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

2 punten voorsprong nu... in ieder geval geen verlies. Als Ajax met 2-1 wint, dan is het gelijkspel. Elke andere uitslag betekent 3 punten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reinoud Bekijk Berichten
    Pff gaat lastig worden. Zelfs een puntje voelt als een overwinning.
    4-1 voor een gelijkspel toch?

Kansloos. Gefeliciteerd Pascalovic

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Die 2 late doelpunten vandaag kosten me gewoon 4 punten. Die zouden me de zege opgeleverd hebben, nu is het niks.

Genot!!
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    338338
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Nou ja, Ajax-Excelsior 2-1 met een winnende diep in blessuretijd zou ik ook wel mee kunnen leven. Maar toch heb ik liever 4-0.
    Ajax de overwinning in de eredivisie, Excelsior in de satékroketten. Eerlijk verdeeld.

Het werd nog krapjes, maar uiteindelijk een mooie 7-5 overwinning. Zo te lezen neem ik de koppositie over!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Ajax de overwinning in de eredivisie, Excelsior in de satékroketten. Eerlijk verdeeld.
    Ja gefeliciteerd, ik kan vrede met de verdeling hebben, maar verder natuurlijk zwaar ruk, 5 punten verspeelt in deze week.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Gaat goed met coach Banshee. Eerst PSV verf#cken, en nu onderaan staan in de hoofdklasse.... echt klasse man :(

Wanne Eickel zeg !

Forum Rechten