Pagina 150 van de 150 EersteEerste ... 50100140148149150
Resultaten 1.491 tot 1.498 van de 1498

Onderwerp: Satékroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1048217
    Ik ga straks een rondje lopen met Hertog om al vast een beetje te wennen aan de nieuwe omgeving. Heb al een plan neergelegd bij de directie om deze stoere roofvogel een nog prominentere plaats te geven in de commerciële uitingen van de club. Binnenkort worden de eerste Hertog-telefoonhoesjes al op de markt gebracht als geste richting de smartphone generatie.

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Ja, RONDE 24. Ofwel de ronde des verderfs, de ronde des doods, de dag der dagen, het uur van de waarheid, de dag waarop de mannen van de Bernardo's en zwammy's gescheiden worden. RONDE 24 dus.

De keeper van VVV was nog niet helemaal fit, maar werd gewoon opgesteld "Wat kan ons nou gebeuren tegen een degradatiekandidaat" aldus Maasveld.

De ronde waarin Maasveld dacht dat de carnavalsdip voorbij was en waarin VVV tegen degradant FC Groningen lekker uit kon buiken. Maar de minst gepasseerde verdediging van het Saté Universum werd na rust aan alle kanten voorbij gelopen en zo werd nederlaag 3 op een rij een feit. Kielse Rat namens alle runners up en titelhopers bedankt! Kielse Rat is op slag favoriet voor de titel in de Hoofdklasse B.
    Dat had allemaal wel wat vroeger gemogen, nu vlogen de doelpunten er als het ware vanzelf in.

Top dat ik automatisch Beerschot-Wilrijk krijg en niet één of andere obscure k*tclub waar ik nog nooit van gehoord heb!

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    427896
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kielse Rat Bekijk Berichten
    Dat had allemaal wel wat vroeger gemogen, nu vlogen de doelpunten er als het ware vanzelf in.

Top dat ik automatisch Beerschot-Wilrijk krijg en niet één of andere obscure k*tclub waar ik nog nooit van gehoord heb!
    Jong Cambuur en Beerschot-Wilrijk in dezelfde competitie. Ik hoor het geklaag van de zaterdagverenigingen nu al.

En dan ook nog de Duitsers van Wanne Eickel.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Verliezen van Satyr :(

Gefeliciteerd Satyr! Verdiende overwinning, Utrecht was te tam dit weekend.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reinoud Bekijk Berichten
    Verliezen van Satyr :(

Gefeliciteerd Satyr! Verdiende overwinning, Utrecht was te tam dit weekend.
    Ja, sorry. Zo degradeer ik nooit natuurlijk
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Jong Cambuur en Beerschot-Wilrijk in dezelfde competitie. Ik hoor het geklaag van de zaterdagverenigingen nu al.
    Jong Cambuur, top toevoeging. Marcel Keizer is benaderd als ballenjongen!

Kielse Rat's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kralinger Bekijk Berichten
    Tja, vroeger was Virton een helse verplaatsing, dat is dit seizoen wel even wat anders.

Forum Rechten