Pagina 1 van de 102 1231151101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 1016

Onderwerp: Satékroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

Satékroketten Lekker & Gezond Discussietopic 2017/2018

EEN NIEUW SEIZOEN, EEN NIEUW TOPIC

Nou mensen, het speelschema voor de Hoofdklasse is alweer klaar, dat van de eredivisie ook, maar de KNVB heeft altijd liever dat ik dat nog niet publiceer, dat willen zij altijd graag doen, nou mij ook best, kemmij dat verrottuh, ze doen maar.

Maar hier is het com,plete schema te vinden:
    http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post290942

En dit is ronde 1:
    Week #1
    SV Hillegom (JMD) -EBOK (zwammy)
    VVA (Magikan)-Delfstrahuizen (Satyr)
    Leonidas (Mario)-ASWH (Unregistere)

Een (soort van) derby voor ASWH om mee te beginnen, JMD heeft pech en Magikan geluk.
    Laatst gewijzigd door Abubakari; 11-07-17 om 15:22.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Unregistre die toetreedt toe het satékrokettenland, dat lijkt me een prima toevoeging!

Arnhem een mooie uitdaging en Europees voetbal. Gelukkig hadden we een clausule bij Amelandia, dat we daar zo weg konden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Gezien de uitslagen en tussenstand van vandaag lijkt het erop dat Bernardo gaat promoveren. Gefeliciteerd!
    Bedankt.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Balen, ik was liever begonnen tegen die amateur van een Unregistere :(
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    2949912
    Van harte Bernardo.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1242154
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Balen, ik was liever begonnen tegen die amateur van een Unregistere :(
    Tja, ik had ook liever een rustig potje gehad om even in te komen als nieuwkomer in dit spel. Nu ligt er gelijk weer druk op, want het is een derby!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Tja, ik had ook liever een rustig potje gehad om even in te komen als nieuwkomer in dit spel. Nu ligt er gelijk weer druk op, want het is een derby!
    Mooie derby, maar Leonidas heeft vorig seizoen wel teleurgesteld. Welkom trouwens!
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Mooie ploegen in deze afdeling. Alleen EBOK heb ik nog nooit van gehoord. Waar speelt die club??
    In het geschifte hoofd van zwammy. Die halfzatte/halfzotte NAC'er moet weer dwars doen met een club die niet bestaat. De B zal wel voor Bier staan en de K voor Kut gok ik.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Wel NAC terug in de Eredivisie
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Forum Rechten