Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 68

Onderwerp: Het wel en wee van de KNVB

Ik sluit niet uit dat de KNVB corrupt is. Geen bewijs voor, maar het rare stemgedrag bij toewijzingen elke keer doet wel iets vermoeden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Ik sluit niet uit dat de KNVB corrupt is. Geen bewijs voor, maar het rare stemgedrag bij toewijzingen elke keer doet wel iets vermoeden.
    Geen bewijs, maar geef je mening eens waarom je dat denkt.

Gewoon een goede keus.en tijdens het wk een hek bouwen

De KNVB is te incompetent om corrupt te zijn.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Welke andere stemmingen waren dan raar vanuit de KNVB?

Het wel en wee van de KNVB

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Dit slaat echt helemaal nergens op. Ik had van de KNVB toch wel verwacht dat ze voor de beste organisatie zouden gaan kiezen, zeker nadat ze voor 2018 hadden verloren van Rusland in de dubieuze stemming.

Marokko kwam maar net door de voorselectie, en heeft nog geen enkel geschikt stadion. Hoe kan zo'n land een WK voor 48 deelnemers organiseren als zelfs de VS al andere landen erbij haalt om het te organiseren.
    Daarnaast vergroot dat de kans dat Marokkaanse talenten voor Marokko gaan kiezen. Sportief ook een domme keuze.

Anderzijds valt de Marokkaanse bijdrage aan het Nederlandse voetbal tot dusver sowieso wel mee.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Daarnaast vergroot dat de kans dat Marokkaanse talenten voor Marokko gaan kiezen. Sportief ook een domme keuze.

Anderzijds valt de Marokkaanse bijdrage aan het Nederlandse voetbal tot dusver sowieso wel mee.
    Een aantal leuke Eredivisie spelers. Wat dat betreft heeft Denemarken een grotere bijdrage aan het Nederlands voetbal geleverd.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Marokko is lekker dichtbij.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Marokko is lekker dichtbij.
    Na al dat gedoe rond Qatar zie ik het WK liever in Noord Amerika, al vraag ik mij wel af waarom er 3 landen nodig zijn om het te organiseren. De VS zou toch voldoende capaciteit moeten hebben, dan kan je Canada daar wel bij betrekken, maar het toevoegen van Mexico snap ik niet zo goed. Zijn alle 3 de landen dan ook geplaatst voor dat WK? ... dan blijft er weinig over om te kwalificeren in de Concacaf zone.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Zou Marokko het in z'n eentje organiseren?

Forum Rechten