Pagina 17 van de 18 EersteEerste ... 715161718 LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 175

Onderwerp: Voorbereiding 2017/2018

Oh, Perica voortaan al de pingels in Udine,doet ie goed.

MWLC's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2017
    vCash
    500
    Het oefenduel tussen Feyenoord en FC Luzern in Marbella is zaterdag LIVE te zien op FOX Sports.

Heb geen flauw idee hoe goed dat FC Luzern is,maar toch maar ff kijken. Wedstrijd begint om 16:00 als het goed is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MWLC Bekijk Berichten
    Het oefenduel tussen Feyenoord en FC Luzern in Marbella is zaterdag LIVE te zien op FOX Sports.

Heb geen flauw idee hoe goed dat FC Luzern is,maar toch maar ff kijken. Wedstrijd begint om 16:00 als het goed is.
    Nummer 9 van de Zwitserse competitie. Moet Feyenoord dus gewoon winnen. Maar ja, oefenwedstrijden vallen eigenlijk altijd tegen. Maar ik ga natuurlijk ook wel even kijken.

Ik denk dat ik oversla.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Ik denk dat ik oversla.
    Ik kan je geen ongelijk geven. Ik zou ook niet naar een oefenwedstrijd van NAC gaan kijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Nummer 9 van de Zwitserse competitie. Moet Feyenoord dus gewoon winnen. Maar ja, oefenwedstrijden vallen eigenlijk altijd tegen. Maar ik ga natuurlijk ook wel even kijken.
    AZ speelde gisteren tegen de nummer 4 van Zwitserland (Sankt Gallen) met 2-2 gelijk. Luzern moet dus minder goed zijn en Feyenoord is dan normaal gesproken beter.

Oefenwedstrijden vallen inderdaad meestal tegen en zijn eigenlijk alleen leuk als je met een groepje langs de lijn staat om onder het genot van een drankje een beetje te kletsen.

Er was gisteren ook een livestream van AZ-Sankt Gallen, maar had ook geen zin om te gaan kijken. Laat staan naar een oefenwedstrijd van een andere club.
    Laatst gewijzigd door Forza AZ; 13-01-18 om 11:41.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamel Bekijk Berichten
    Ik kan je geen ongelijk geven. Ik zou ook niet naar een oefenwedstrijd van NAC gaan kijken.
    Die sla ik ook over.

Ajax Lyngby nu live op Ziggo sport.

Heb je toch nog wat te kijken Zwammy.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Ajax Lyngby nu live op Ziggo sport.

Heb je toch nog wat te kijken Zwammy.
    De horror.

Kijk, dat is het betere werk

Forum Rechten