Pagina 13 van de 21 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 203

Onderwerp: Hoofdklasse B zondag 2017-2018

Ik vond het sowieso niet leuk bij IFC. Kan ook komen omdat Feyenoord toen kampioen werd. Voetbal kijken met Unregistere daarentegen was wel leuk

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Nee, heel sfeervol is het doorgaans niet. Op zaterdag is sportpark Schildman veel gezelliger. Komt ook omdat er dan 'overall' veel meer leven is, met meerdere verenigingen. Wellicht in de toekomst ook een keer ASWH - Blauw Geel, als de divisies gaan mixen.

Ik acht de kans groter dat de streep verticaal getrokken wordt bij regionaal indelen. Maar als die wedstrijd aanbreekt, moet ik even kijken, want jeugdvoetbal gaat voor bij mij.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Geen idee hoe ze de streep willen trekken dan eigenlijk. In het voorstel van HSC '21 voor dit seizoen waren we wel met de Brabantse clubs ingedeeld, maar zou inderdaad ook anders kunnen. Maar goed, dat is nog niet aan de orde denk ik.

Verticale streep lijkt mij niet logisch. De afstand Oost-West is kleiner dan Noord-Zuid. Bovendien kun je bij een Noord-Zuid-verdeling het druk bevolkte (en dus beclubte) deel van het land opdelen.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Als afstand de bepaling wordt wie in welke competitie, is het voor een heel groot gedeelte in het westen voordeliger als die tegen elkaar spelen. Voor een club als Blauw Geel maakt het niet heel veel uit.

Helaas, aanstaande zondag niet actief bij BCV '12 - EHC/Heuts. En ook bij wedstrijd van zaterdag en maandag. Een vervelende (boven) rugblessure gooit roet in het eten. Vizier moet dus richting volgend weekend.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Vier afgelastingen vandaag, waaronder BVC '12 - EHC en Nuenen - IFC. Onze buren komen aardig achter op schema zo.

Koploper OSS '20 liet wederom zien dat ze dit seizoen de sterkste zijn: 4-0 tegen Jong FC Den Bosch. GOES won de Zeeuwse derby tegen Vlissingen met 2-0. Francis Kabwe Manengela en Daniël Wissel maakten de doelpunten.

Verder pakte Juliana '31 onderin belangrijke punten door een 2-1 zege op Baronie en won UDI '19 met diezelfde cijfers van Meerssen.

Nou, we kunnen vast gaan scouten bij OSS'20.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Nou, we kunnen vast gaan scouten bij OSS'20.
    Vrij degelijke ploeg, vond ik het in de wedstrijd tegen IFC. Weinig spectaculair, maar dat is vermoedelijk ook hun kracht. Ze verliezen wel hun aanvoerder aan Kozakken Boys, dus ze zullen zich vast willen versterken op het moment dat de promotie binnen is.

Forum Rechten