Pagina 12 van de 21 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 203

Onderwerp: Hoofdklasse B zondag 2017-2018

Ah er zijn beelden, dat wist ik niet.

Dit stond in de krant:

Wat was er gebeurd? Vijf minuten voor rust, bij een 0-0 stand, vloog Meerssen-speler Jasper Kuijs onbesuisd in op Steff de Wit. Tot verbazing van velen trok de leidsman meteen de rode kaart, waardoor de thuisclub met tien man verder moest. Groene Ster, dat tot dan toe bijna niets in de melk te brokkelen had, veranderde meteen van strategie. Bij een aanval van de Heerlenaren kwam de bal via de schoen tegen de arm van Meerssenaar Michiel Knops. Tot ontzetting van de thuisclub werd die ogenschijnlijk onschuldige handsbal met een penalty bestraft. Mick Hellemons benutte dit presentje feilloos: 0-1.

Dit bleek niet veel later het laatste kunstje van Horst. Bij het naar binnen lopen werd hij uitgescholden door keeperstrainer Marcel Spa van Meerssen. „Ik ben door die meneer en een viertal spelers van de thuisclub bedreigd en uitgescholden. Ik durfde door al die verwensingen niet meer te hervatten. Jammer dat mijn carrière zo moet eindigen, want ik had toch al besloten dat dit mijn laatste wedstrijd zou zijn. Op deze manier afsluiten is niet leuk.” Spa gaf toe dat hij de scheidsrechter onheus bejegende, maar voegde daaraan toe dat er ‘nog veel meer tegen de man was gezegd’. Wat een gezellige voetbalmiddag had moeten worden, werd een derby die waarschijnlijk voor de tuchtcommissie wordt beslist. Groene Ster-trainer Maurice Verbunt toonde zich verdrietig. „Meerssen speelde tot aan de rode kaart veel beter dan wij. En de strafschop was wel erg ongelukkig gegeven. Natuurlijk ben je dan blij dat je op voorsprong komt, maar dat de arbiter niet meer verder durft, is heel jammer. Dat verdiende deze wedstrijd ook niet.”

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6250608
    Horst, dat is toch dat jonge ventje? Gaat die nu al stoppen?

Jezus, wie bedenkt het in hemelsnaam om een muziekje achter een samenvatting te monteren.

Idiote overtreding trouwens, lijkt me toch niet dat daar überhaupt discussie over kan zijn.
    Laatst gewijzigd door de waan; 12-03-18 om 10:26.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5225225
    Die beelden van achter de goal laten ook wel zien dat hij zijn hand terugtrekt. Discutabel iig.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Inmiddels meerdere keren bekeken en ik vind het gewoon een pingel.
    Tevens een domme speler door daar zo lang als een geblokte ausputzer voor zijn eigen doelman te blijven hangen.

Laat ik ten eerste zeggen dat dit niet Horst is, met hem al een aantal keren samen gewerkt dit seizoen dus ik weet wie dat is.
    Dat er enige twijfel over de rode kaart is begrijp ik niet, dit is een 100% rode kaart.
    Kijk hoe die speler met 2 benen letterlijk komt in vliegen.

Ik was gisteren niet actief bij IFC - Halsteren, die wedstrijd heb ik af moeten zeggen.

Komende zondag vlag ik wel weer, bij BCV '12 - EHC/Heuts.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SC Heerenveen Bekijk Berichten
    Laat ik ten eerste zeggen dat dit niet Horst is, met hem al een aantal keren samen gewerkt dit seizoen dus ik weet wie dat is.
    Dat er enige twijfel over de rode kaart is begrijp ik niet, dit is een 100% rode kaart.
    Kijk hoe die speler met 2 benen letterlijk komt in vliegen.

Ik was gisteren niet actief bij IFC - Halsteren, die wedstrijd heb ik af moeten zeggen.

Komende zondag vlag ik wel weer, bij BCV '12 - EHC/Heuts.
    Dat is wel raar. Volgens het officialportal heeft hij de wedstrijd wel gefloten.

Hij werd ook geciteerd in de krant.

Dan zijn er wellicht meer Horst scheidsrechters actief in de hoofdklasse. :-)

Dan zijn er wellicht meer Horst scheidsrechters actief in de hoofdklasse. :-)
    Klopt, de man in Meerssen was Youp. Jij hebt twee keer met Wouter gewerkt.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6250608

Okee, dan is het al minder jammer dat ik die pot niet had voor de krant. Gelijk heb je trouwens, een koekje voor de arbitrage zit er niet in bij IFC in de bestuurskamer en na afloop ook nog nooit een schaaltje bitterballen gezien, dus in die zin heb je sowieso niks gemist.

Forum Rechten