Pagina 11 van de 21 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 203

Onderwerp: Hoofdklasse B zondag 2017-2018

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Dat zou dan Unitas - VELO moeten zijn of zit ik verkeerd?
    Ik denk het wel, SC Heerenveen gaat richting 't Groothuis volgens mij.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Ik denk het wel, SC Heerenveen gaat richting 't Groothuis volgens mij.
    Nou, dan weet ik het ook niet.

Het is BVC '12 - EHC/Heuts geworden. Wedstrijd in de kelder.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SC Heerenveen Bekijk Berichten
    Het is BVC '12 - EHC/Heuts geworden. Wedstrijd in de kelder.
    Ah, okee. Da's voor mij geen interessante pot. Wel jammer hoor, uitgerekend als je naar IFC mag, ben ik er niet. Maar wellicht later dit seizoen nog een keer. Ben benieuwd hoe je de ontvangst en entourage zult vinden in elk geval.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Ongetwijfeld komt de analyse van SC Heerenveen over zijn bevindingen bij onze buren van IFC nog in dit topic te staan. De Ambachters verloren in elk geval met 0-2 van Halsteren.

Koploper OSS '20 verspeelde punten op bezoek bij Baronie (1-1), dus Halsteren liep iets in. Jong FC Den Bosch niet, die speelden ook gelijk (1-1 tegen BVC '12).

Verder zeges voor Gemert (3-0 tegen Juliana '31), GOES (0-3 bij Woezik) en UDI '19 (liefst 1-6 bij EHC).

Vlissingen - Nuenen werd om treurige reden uitgesteld (overlijden van de broer van een selectiespeler bij de Zeeuwen).

De Limburgse kraker Meerssen - Groene Ster werd bij een 0-1 stand gestaakt. Wat is daar gebeurd, Joost?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Ongetwijfeld komt de analyse van SC Heerenveen over zijn bevindingen bij onze buren van IFC nog in dit topic te staan. De Ambachters verloren in elk geval met 0-2 van Halsteren.

Koploper OSS '20 verspeelde punten op bezoek bij Baronie (1-1), dus Halsteren liep iets in. Jong FC Den Bosch niet, die speelden ook gelijk (1-1 tegen BVC '12).

Verder zeges voor Gemert (3-0 tegen Juliana '31), GOES (0-3 bij Woezik) en UDI '19 (liefst 1-6 bij EHC).

Vlissingen - Nuenen werd om treurige reden uitgesteld (overlijden van de broer van een selectiespeler bij de Zeeuwen).

De Limburgse kraker Meerssen - Groene Ster werd bij een 0-1 stand gestaakt. Wat is daar gebeurd, Joost?
    Dit:

De hoofdklassederby tussen SV Meerssen en Groene Ster is zondag gestaakt.

Bij het verlaten van het speelveld aan het eind van de eerste helft voelde de scheidsrechter zich bedreigd. De bezoekers uit Heerlen stonden op dat moment met 1-0 voor.

De leidsman wilde het duel vervolgens niet meer hervatten.
    Ik heb heb hem even nagezocht en het was dezelfde scheidsrechter die vorige week De Meern v HSC'21 floot en een week eerder Quick v Be Quick 1887.

Dit zegt Groene Ster op Twitter:
    Scheidsrechter voelde zich bedreigd vanuit Meerssen-zijde bij het verlaten van het speelveld voor de rust. Wordt vervolgd...
    Meerssen kreeg in de eerste helft een rode kaart, dat zal wel hebben meegespeeld.

Bedreigd door supporters van Meerssen?

Die ene keer dat ik in Meerssen was, maakten ze zich alleen druk om de tapkraan in de feesttent.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Bedreigd door supporters van Meerssen?

Die ene keer dat ik in Meerssen was, maakten ze zich alleen druk om de tapkraan in de feesttent.
    In de krant vanochtend nog wat meer info. Een overdreven rode kaart in de 38e minuut en een paar minuten later een twijfelachtige penalty voor Groene Ster. Er was wat op 'm gescholden bij het binnengaan van de kleedkamers voor de thee.

Het was overigens zijn laatste wedstrijd, hij had al eerder besloten om zijn fluit op te bergen.

Eerlijk gezegd ken ik Meerssen ook niet als vereniging waar het uit de hand zou kunnen lopen. Ik ben er natuurlijk niet bij geweest maar dit ruikt in ieder geval naar een geval waarbij de scheidsrechter begriploos is voor emotie.

Gekleurde krant? Want op de beelden lijkt het me duidelijk rood: https://www.youtube.com/watch?v=xCEKh6DVCWk (vanaf 2:20). De penalty (op 3:10) is twijfelachtig inderdaad. Al lijkt hij toch de bal weg te slaan.

Inderdaad zuiver rood.
    Penalty kun je geven. Als je zo'n beperkte speler bent en geen bal aan kunt nemen, dan mag ie ook rustig op de stip.

Forum Rechten