Pagina 13 van de 23 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 222

Onderwerp: Hoofdklasse A zondag 2017-2018

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Dat wordt een reglementaire overwinning voor Achilles 1894 neem ik aan? Of zijn die regels niet zo?
    Reglementaire overwinningen bestaan niet in Nederland in de competitie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Reglementaire overwinningen bestaan niet in Nederland in de competitie.
    Om even op de ontwikkelingen vooruit te lopen: Drie keer weg blijven is einde verhaal, uit de competitie genomen en alle uitslagen geschrapt?
    Het is een halve vraag, want ik weet het niet zeker.

Zover zal het vast niet komen, want Achilles 1 speelde vandaag bij hoge uitzondering op zondag.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Zover zal het vast niet komen, want Achilles 1 speelde vandaag bij hoge uitzondering op zondag.
    Okay, dan wordt het waarschijnlijk puntaftrek en mogelijk een boete.
    Ik blijf het raar vinden. Zaterdag had Oranje Nassau Groningen een keepersprobleem. Ergo, die hadden ze niet uit de selectieteams. Maar ze stelden een doelman uit het zesde op ipv af te zeggen. Dat kan bij Achilles dus niet? Maar het zal ze bij Achilles 29 natuurlijk ook worst zijn. Die beloften verdwijnen volgend seizoen sowieso.

Het is ook raar.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Het is ook raar.
    Waarschijnlijk nog status BVO en dan heb je maar 2 teams. Ze hebben het goed uitgedokterd bij Achilles.

Een hoge boete, daar straf je ze mee. Puntenaftrek doet in deze situatie geen pijn.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6250608
    Puntenaftrek is inderdaad ook mijn inschatting. Ze zullen het wel zien als een onreglementaire afgelasting en daar staat volgens mij -3 voor en een boete.

Althans, RCD kreeg die straf onlangs toen ze in 3D een wedstrijd afkeurden ipv op het kunstgras te spelen. Daar loopt nog een zaak over, omdat ze aangaven niet op de hoogte te zijn geweest van het feit dat uitwijken verplicht was gesteld. Werd ook gezien als onreglementaire afgelasting.

Drie keer niet komen opdagen is volgens mij inderdaad einde verhaal. Dat is in diezelfde afdeling nu gebeurd met BZC / Zuiderpark.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6250608
    Interessant, het is een schikkingsvoorstel en dat is dus standaard lager dan de gebruikelijke straf. Slim om dat te accepteren, -1 is te overzien en sportief gezien hebben ze met de beloften volgens mij toch al geen illusies meer. Erg makkelijk inderdaad.

Forum Rechten