Pagina 1 van de 23 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 222

Onderwerp: Hoofdklasse A zondag 2017-2018

Hoofdklasse A zondag 2017-2018

De indeling dit seizoen: Achilles 1894 (Assen), Alphense Boys (Alphen aan de Rijn), De Bataven (Gendt), DHC (Delft), Hollandia (Hoorn), Jong Achilles’29 (Groesbeek), Leonidas (Rotterdam), MSC (Meppel), Purmersteijn (Purmerend), RKAVV (Leidschendam), RKHVV (Huissen), SDO (Bussum), Silvolde, SJC (Noordwijk), SWZ Sneek, VV Heerenveen.

Heeft Harrie Derks al gereageerd? Ik neem aan dat ze in Groesbeek liever in B terecht waren gekomen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Heeft Harrie Derks al gereageerd? Ik neem aan dat ze in Groesbeek liever in B terecht waren gekomen.
    In het kader van een eerlijke verdeling van de beloften over de hoofdklassen lijkt me dit prima. Den Bosch ligt wat zuidelijker dan Groesbeek.
    Ik voorzie trouwens aan het einde van het seizoen nog minder clubs uit noordoost op dit niveau. De Bataven en Heerenveen hebben veel kwaliteit ingeleverd. Dat geldt ook voor SWZ Sneek met veel nieuwe spelers uit de eerste klasse en veel ervaring die is opgestapt. MSC had het al moeilijk en lijkt me er ook niet sterker op geworden. RKHVV, met volgens mij aardig wat versterking, en Silvolde moeten het dan maar gaan doen voor noordoost. Achilles 1894 is in potentie de verrassing van dit seizoen.

Gevoelsmatig is het kwaliteitsverschil tussen beide afdelingen wel groot dit seizoen.

Ik denk dat Juliana'31, Vlissingen, UDI'19, Woezik en Jong Den Bosch in deze afdeling allemaal titelkandidaat zouden zijn.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6151557
    In deze afdeling zie ik nog wel een outsidersrol weggelegd voor Leonidas eigenlijk. Die waren overigens niet zo blij, als ik afga op de berichten van de verenigingsmanager op Facebook. Hadden op Zuid gehoopt.

RKAVV en RKHVV gaat wel voor verwarring zorgen denk ik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Gevoelsmatig is het kwaliteitsverschil tussen beide afdelingen wel groot dit seizoen.
    Dat heb ik ook. DHC, Hollandia en Leonidas zie ik als de voornaamste titelkandidaten.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6151557
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Dat heb ik ook. DHC, Hollandia en Leonidas zie ik als de voornaamste titelkandidaten.
    Titelkandidaat is voor Leonidas misschien nog wel een stap te ver, hoewel ze wel een prima team hebben. Vooral een sterk middenveld. Maar altijd even afwachten in hoeverre de dubbele belasting voor diverse spelers (zaalvoetbal op vrijdag) op een hoger niveau uitpakt.

DHC brengt mogelijk nog een speler van naam in het veld komend seizoen. Voormalig Feyenoorder Wesley Verhoek heeft overschrijving aangevraagd. Verzoek ligt bij de bond.

Achilles 1894 en MSC spelen wat mij betreft veel te veel samen thuis.....

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6151557
    Leonidas versus De Bataven op dag één. Als je niet beter zou weten, zou het ook een historische roman of film kunnen zijn.

Forum Rechten