Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 74

Onderwerp: NAC selectie 17/18

NAC selectie 17/18

Slaagt Smulders erin om voor NAC een Eredivisiewaardig elftal bij elkaar te krijgen, dat voor handhaving kan gaan?
    Hij lijkt de spanning in ieder geval goed op te bouwen en werkt misschien wel naar een climax toe.
    Eerst enkele jeugdspelers een contract geven (waaronder gelukkig ook Bart Meijers).
    Dan nu de reservekeeper van Willem II, Nigel Bertrams. Een groot talent, maar wel al 24 jaar en geen minuut Eredivisie ervaring.

Hopelijk gooit Smulders er telkens een schepje bovenop, zodat we eind augustus (op huurbasis) gebruik kunnen maken van Kevin de Bruyne en Sergio Agüero! :

De eerste drie huurlingen van Manchester City zijn binnen: spits Thierry Ambrose (stond ook op wensenlijstje van Twente), aanvallende middenvelder Paolo Fernandes en verdediger Mari.
    De verwachtingen rondom Ambrose zijn hooggespannen, dus die zal wel gaan tegenvallen.
    En Mari is al 23 jaar en speelde vorig jaar maar 8 wedstrijden voor Girona, dus die zal bij NAC wel een cultheldstatus krijgen.

Pfff inderdaad. 8 wedstrijden in de 2e divisiein Spanhe. Hou op man 2e Ashley. Maar goed, Ambrose ken volgens mij wel een bierje ballen

Ambrose zit al jarenlang in het verhuur circuit. Volgens mij ook een negatieve spiraal. Kan er vermoedelijk geen kut van.

Als ze enig idee voor de toekomst met Ambrose hadden, dan hadden ze hem niet naar NAC gestuurd.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Hij is gewoon handelswaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Als ze enig idee voor de toekomst met Ambrose hadden, dan hadden ze hem niet naar NAC gestuurd.
    Net als Unal die ze naar Twente sturen en voor 12 miljoen verkopen aan Villareal.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Net als Unal die ze naar Twente sturen en voor 12 miljoen verkopen aan Villareal.
    Nee, meer zoals grootheden als Agyapong, Celina en Yeboah. Maar blijf je vooral vasthouden aan dat ene succesverhaal dat city huurlingen de afgelopen jaren hebben gehad.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Nee hoor. Maar de verhalen van Ambrose zijn wat positiever dan die andere frikandellen. Niet voor niets kraak ik de andere huurspeler af dus als er iemand is die zich niet blind staart op huurspelers van NAC ben ik dat wel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Dit vind ik zo'n kwalijke zaak hè, wat er met gasten als een Ünal en Traoré gebeurt. Zou eigenlijk een regel moeten zijn dat je maximaal 40 man onder contract mag hebben als speler.

Enes Ünal, verkocht voor €14M aan Villarreal. Minuten voor Manchester City: 0.
    Bertrand Traoré, verkocht voor €19M. Minuten voor Chelsea: 513.

Forum Rechten