Pagina 6 van de 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 83

Onderwerp: Internationale vriendschappelijke duels

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Met Messi wel dan? Volgens mij heeft Messi nooit wat gepresteerd met het nationale team.
    Een WK finale is inderdaad geen prestatie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Een WK finale is inderdaad geen prestatie.
    Ik vind het inderdaad te zwart-wit hoe er vaak geredeneerd wordt. Er kan per jaar maar één club de CL winnen, net als dat er om de 2 jaar maar één land een eindtoernooi kan winnen. Betekent dat dat de rest automatisch allemaal niet goed presteert? Natuurlijk niet, want voor een ander land of club kan een andere prestatie al geweldig zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Met Messi wel dan? Volgens mij heeft Messi nooit wat gepresteerd met het nationale team.
    Hij schoot ze hoogstpersoonlijk naar Rusland door in de wedstrijd van de waarheid een hattrick te scoren.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Zwakke start voor Seedorf en Kluivert bij Kameroen. Uit bij de Comoren werd mede door een foutje van Onana 1-1 gespeeld.

Het team van de Comoren viel me trouwens mee met (uiteraard) veel Fransen. Ook nog een aantal met ervaring in de Ligue 1.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Zwakke start voor Seedorf en Kluivert bij Kameroen. Uit bij de Comoren werd mede door een foutje van Onana 1-1 gespeeld.

Het team van de Comoren viel me trouwens mee met (uiteraard) veel Fransen. Ook nog een aantal met ervaring in de Ligue 1.
    Het was geen oefenwedstrijd, maar een kwalificatiewedstrijd voor de Africa Cup 2019. Al maakt dat voor Kameroen weinig uit, want ze zijn als gastland al geplaatst voor het eindtoernooi

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    Waar zegt Batigoal dat het een oefenduel betreft dan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    Waar zegt Batigoal dat het een oefenduel betreft dan?
    De titel van dit topic is: Internationale vriendschappelijke duels

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt
    Hup Peru
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Farfan mist voor de 1-2. Jammer.

Frankrijk met moeite gelijk tegen IJsland : 2-2
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Forum Rechten