Pagina 2 van de 88 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 878

Onderwerp: Derde Divisie zaterdag 2017/18

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193467
    Klopt, de speeldagdiscussie is voor een ander topic. Maar ben toch wel benieuwd wanneer de KNVB de knoop doorhakt. Is toch wel handig als de clubs definitief weten waar ze aan toe zijn.

Vrijwilligers konden zich tot 10 juni melden toch? Dan moet het deze week bekend worden lijkt me.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193467
    Ruim voor de start van het seizoen al een aardige aderlating voor ONS Sneek:

http://www.onsbososneek.nl/wp/yume-r...g-geblesseerd/

Toch de nummer twee van de topscorerslijst vorig seizoen met 21 goals.

Haha, op een zaterdagavond (18.00u) spelen bij Jong Vitesse en Jong Twente. Daar gaat nog een hoop over gesproken worden!

Het valt me op dat bij de divisieduels al direct de begintijden staan, maar bij de hoofdklasse niet. Daar is toch ook bekend van hoe laat zij spelen?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193467
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steefievdbtje Bekijk Berichten
    Haha, op een zaterdagavond (18.00u) spelen bij Jong Vitesse en Jong Twente. Daar gaat nog een hoop over gesproken worden!
    Daar zullen ze inderdaad wel weer over gaan klagen. Maar goed, dat zijn twee potjes. En er komt een financiële compensatie, dus gewoon maar accepteren en gaan, lijkt mij. Al mag Quick Boys van mij best vijf keer het vierde naar de beloften sturen hoor, moeten ze zelf weten. Begreep overigens dat er mogelijk in onderling overleg ook vroeger gespeeld kan worden bij Vitesse en Twente.

Wij direct tegen Spakenburg thuis. Interessant.

Zestien speelronden voor de winterstop, achttien na de winterstop. Exact omgekeerd met vorig seizoen dus.
    Laatst gewijzigd door Unregistere; 05-07-17 om 12:24.

Als Quick Boys zijn kansen vergooit door de duels tegen de beloften te verkloten lig ik helemaal in een deuk. Ik denk trouwens dat Twente en Vitesse er veel aan gelegen is om weer te promoveren, die konden wel eens sterk voor de dag komen.

Vorige week voor de presentatiegids een interview gedaan met onze nieuwe trainer. Die hebben doorgaans toch een veel genuanceerder beeld. Hij zei bijvoorbeeld dat het voor spelers juist leuk is om te spelen tegen dit soort voetballend sterke tegenstanders. En daar zit ook best wat in.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193467
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Als Quick Boys zijn kansen vergooit door de duels tegen de beloften te verkloten lig ik helemaal in een deuk. Ik denk trouwens dat Twente en Vitesse er veel aan gelegen is om weer te promoveren, die konden wel eens sterk voor de dag komen.

Vorige week voor de presentatiegids een interview gedaan met onze nieuwe trainer. Die hebben doorgaans toch een veel genuanceerder beeld. Hij zei bijvoorbeeld dat het voor spelers juist leuk is om te spelen tegen dit soort voetballend sterke tegenstanders. En daar zit ook best wat in.
    Ja, voetballend hebben die ploegen best wel iets te bieden. Vind ik leuker dan ODIN '59 dat zich volledig ingraaft en dat vinden de spelers ook wel, lijkt mij. Die laatste pot die wij vorig seizoen speelden tegen Jong Almere City FC (3-2) was voor de neutrale kijker denk ik best leuk, omdat beide teams wilden voetballen. Dat durven ze eigenlijk allemaal wel, zelfs als ze laag staan. Hoewel Jong Volendam na de winterstop ook met succes de counter had ontdekt in bepaalde wedstrijden.

Twente en Vitesse ben ik wel benieuwd naar. Ik zag dat Twente al een aantal spelers heeft aangetrokken, ook uit het buitenland, die in de beloften moeten starten. En een paar talenten die zijn doorgeschoven en ook in nationale jeugdelftallen speelden. Jammer genoeg geen Schmidt meer.

Van Vitesse heb ik nog weinig kunnen ontdekken. Heb het idee dat die vooral A1-spelers doorschuiven, maar kan me vergissen. Paar smaakmakers van vorig seizoen (Koryan, Koreniuk) zijn weg in ieder geval.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193467
    In de komende weken wil ik hier de 18 deelnemende ploegen kort in de schijnwerpers zetten. Uiteraard zijn aanvullingen omtrent de selecties altijd welkom. Allereerst een promovendus.

ACV

ACV is een club met een rijke historie, die in de ranglijst aller tijden van het zaterdagamateurvoetbal steevast bij de bovenste tien stond. Toch slaagde de vereniging uit Assen er steeds niet in om de topklasse / derde divisie te bereiken. Diverse keren was ACV via de nacompetitie in de buurt, maar uiteindelijk was er altijd een ploeg die hen de voet dwars zette. Tot vorig seizoen. Na een spannende strijd met DOVO greep ACV het kampioenschap in de hoofdklasse B. Daardoor is de tweevoudig landskampioen er nu eindelijk bij, ongetwijfeld vastbesloten om het nieuwe avontuur tot een succes te maken.

Complex: Sportpark het Stadsbroek, Assen
    Trainer: Fred de Boer
    Vorig seizoen: kampioen in hoofdklasse B

Selectie

Romano Djababoe, Denyal Dzemidzic, Erik Eleveld, Haaije Feenstra, Marco van der Heide, Saber Hendriks, Dennis Hoekstra, Pascal Huser, Thomas Metzemaekers, Dennis Molema, Justin Mulder, Richard Mulder, Wouter Oostland, Daniël Schans, Marcel Seip, Ibrahim Sillah, Daan Smit, Rutger Timmermans, Guus de Vries, Jelle Wagenaar, Jonah van der Werf, Nick Westebring, Bart Woering, Ben Wormmeester

Ongetwijfeld rekent promovendus ACV in de derde divisie voor de doelpunten weer op Saber Hendriks, die er vorig seizoen 21 maakte in de hoofdklasse

Forum Rechten