Pagina 1 van de 18 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 176

Onderwerp: Derde Divisie zaterdag 2017/18

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    315

Derde Divisie zaterdag 2017/18

Hier alles over het nieuwe seizoen in de Derde Divisie zaterdag
    -
    En God ziet zelden onze zielen schrijden, langs galg en rad. Als we de roedel leiden over Satan's weide, naar menig schat
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. En hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is
    En God huilt vroom alleen
    -

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1241862
    Jong Almere City FC heeft komend seizoen in elk geval een nieuwe trainer. Ex-prof Ivar van Dinteren (38) neemt de beloften onder zijn hoede. Jason Oost wordt zijn assistent.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1241862
    Wel spannend, het is nog steeds niet volledig bekend welke teams nu in deze afdeling zullen gaan spelen. Ik neem aan dat de KNVB deze week toch wel een knoop zal doorhakken. Hoorde ook ergens het - lijkt mij toch erg onwaarschijnlijke - scenario dat Jong Vitesse en Jong FC Twente sowieso naar de zondag gaan, UNA bij zaterdag komt en dat er geloot wordt om de andere amateurclub die naar de zaterdag schuift te bepalen.

Ben benieuwd, maar zelf reken ik nog steeds op de meest logische optie als de bond de eigen regels volgt en dat is vijf belofteteams in de afdeling.

Ben ook benieuwd idd.

Gezien 2018-2019 kan ik me nog voorstellen dat de KNVB 1 Jongteam extra naar de zaterdag gooit (zodat er 4 Jongteams in zondag zitten), maar waarom ze in hemelsnaam er over denken om 2 Jongteams te verplaatsen snap ik echt niet.

Geen vrijwilligers onder de zondagteams, dus dan moeten de Jong Teams er maar aan geloven.
    Het kan zo simpel zijn.

Is er geen poging meer ondernomen om de clubs regionaal in te delen? Vorig seizoen gaf de KNVB aan dat ze er nog op terug wilden komen.

Kennelijk nog altijd een culturele bug te ver voor met name de zaterdagclubs.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Kennelijk nog altijd een culturele bug te ver voor met name de zaterdagclubs.
    Ik denk dat als er regionaal gespeeld gaat worden en dat de zaterdag de vaste speeldag wordt dat zaterdag dan zo om is... Het heeft dus gewoon met de speeldag te maken, en zondag wil niet op zaterdag en andersom. Dus om nou het probleem bij 1 van de 2 te leggen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Ik denk dat als er regionaal gespeeld gaat worden en dat de zaterdag de vaste speeldag wordt dat zaterdag dan zo om is... Het heeft dus gewoon met de speeldag te maken, en zondag wil niet op zaterdag en andersom. Dus om nou het probleem bij 1 van de 2 te leggen...
    Zaterdag de vaste speeldag, dan moet zondag dus weer concessies doen. Zondag wil best af en toe op zaterdag spelen hoor, maar andersom is dat niet aan de orde.
    Als de thuisploeg mag kiezen zal zondag niet tegen zijn.

Maar ik geloof dat we nu weer in de Noord-Ooster zaterdag-zondag discussie terecht komen. Laten we dat hier vooral niet doen, daar zijn al 362 topics voor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Ja, maar toch is het zo. Mixen levert vooral weerstand op bij de zaterdag.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Forum Rechten