Pagina 28 van de 88 EersteEerste ... 1826272829303878 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 878

Onderwerp: Derde Divisie zaterdag 2017/18

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PES5 Bekijk Berichten
    En hoofdtrainer van de beloften en jarenlang jeugdteams getraind. Zou niet weten waarom dit zo'n enorme gok moet zijn.

Trouwens, Henk Herder doet het best goed he. Had jij niet verwacht na het vertrek van al die, volgens jou, goede spelers.
    Ik geef volmondig toe dat Henk Herder het tot dusverre goed heeft gedaan bij HB. Vooraf had ik inderdaad mijn twijfels.
    Zeker ook nadat hij gedurfde keuzes maakte door enkele vaste waarden eruit te zetten.
    En ik vergeleek hem met zijn voorganger Jan Vlap , die je gezien zijn staat van dienst wel als een soort van zekerheidje kunt beschouwen.

Tsjah, Tieme Klompe, we gaan het zien...
    Hij zelf heeft er na een soort van sabbatical in ieder geval veel zin in en de club heeft intussen al weer flink wat spelers vastgelegd voor het komend seizoen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5908772
    bqandy had het destijds wel genoemd in het transfertopic, maar inderdaad nog niet hier. Ben benieuwd, Harkema staat er niet verkeerd voor na het vertrek van enkele basisspelers. Puur op basis van de ranglijst, want ik heb ze dit seizoen nog niet zien spelen. Klompe is wel een redelijke naam, dat zal vast helpen.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5908772
    Ook trainersnieuws uit Scheveningen. Hoewel, nieuws kun je de jaarlijkse verlenging met John Blok eigenlijk nauwelijks nog noemen. De 'Arsène Wenger van Houtrust' gaat op voor zijn vijftiende seizoen als hoofdtrainer van Scheveningen, verdeeld over twee periodes. Ook was hij speler bij Scheveningen, dus hier is duidelijk sprake van clubliefde. Bovendien kan hij zo mooi het feest meevieren in 2019, want dan bestaat de club honderd jaar.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Tieme Klompe wordt de nieuwe trainer van Harkemase Boys.
    En ex- HB speler Klaas Schotanus wordt zijn assistent.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5908772
    Ook bij ODIN '59 blijft de trainer. Richard Plug staat er ook volgend seizoen langs de lijn te schreeuwen.

Persoonlijk favorietje, als ik het zo lees.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5908772
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Persoonlijk favorietje, als ik het zo lees.
    Haha inderdaad. Ik vind het knap wat hij daar neerzet hoor, maar tijdens wedstrijden vind ik hem vrij irritant. Al kan dat ook door zijn accent komen en door de gewoonte om elke beslissing van de scheidsrechter aan te vechten, negentig minuten lang.

Zulke trainers moet je gelijk wegschoppen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanMark. Bekijk Berichten
    Zulke trainers moet je gelijk wegschoppen.
    Vooral met zo'n accent.
    Daarom zijn Keizer en Jonker onlangs ook ontslagen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Vooral met zo'n accent.
    Daarom zijn Keizer en Jonker onlangs ook ontslagen.
    Het accent of dialect van iemand zal mij jeuken maar als je als trainer van het vlaggeschip elke beslissing van de scheids als een debiel aanvecht hoor je niet op de velden thuis.

Richt je op de coaching van je eigen team en bemoei je niet met de leiding.

Forum Rechten