Pagina 2 van de 97 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 970

Onderwerp: Tweede Divisie 2017/18

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6145144
    Leuke potjes wel al op dag één. Direct IJsselmeervogels - Kozakken Boys. De KNVB dacht natuurlijk ook, dan hebben we die maar vast gehad.

Wat mij opvalt is dat de zaterdagclubs kennelijk hun thuiswedstrijden tegen zondagclubs nu om 15.30 uur mogen spelen.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Wat mij opvalt is dat de zaterdagclubs kennelijk hun thuiswedstrijden tegen zondagclubs nu om 15.30 uur mogen spelen.
    En wat was het dan eerst?? 14.30 of 15.00 toch?

In principe om 18.00 uur, al werd daar ook best vaak van afgeweken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    In principe om 18.00 uur, al werd daar ook best vaak van afgeweken.
    En misschien vinden sommige zondagploegen dat ook wel lekker. Ik zie bv ook Koninklijke HFC op zaterdag 15.30 thuisspelen tegen VVSB, beide zijn toch echt zondagclubs...

HFC heeft geen licht, dus die moeten wel 's middags spelen. Waarom ze tegen VVSB op zaterdag spelen weet ik niet. Ik zag in de eerste ronde AFC-Achilles'29 ook al op zaterdag.

Volgens mij speelt De Treffers 11 thuiswedstrijden om 18.00 uur op zaterdag

Ik vind 18:00 uur wel een prettige tijd, daarna nog even blijven hangen in de kantine.

Zaterdag als vaste speeldag gaat het steeds meer worden. De laatste paar eigenwijze zondagclubs moeten alleen nog meewerken.

Jawel, maar de uitwedstrijden van De Treffers op de zaterdag waren ook om 18.00 uur. Volgens mij was het zo dat de zaterdagclubs de dag mochten kiezen, en dat werd uiteraard altijd de zaterdag, en de zondagclubs het tijdstip. Nu dus tegen zaterdagclubs de uitwedstrijden om 15.30 uur. Dat kan betekenen dat De Treffers 15.30 uur ook prima vindt of dat de thuisspelende club ook het tijdstip bepaalt.

Forum Rechten