Pagina 64 van de 64 EersteEerste ... 1454626364
Resultaten 631 tot 633 van de 633

Onderwerp: Tweede Divisie 2017/18

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    https://www.ad.nl/nederlands-voetbal...erd~a9ecd405a/

Het AD meldt dat Kraay aangeeft zelf heeft besloten op te stappen bij Lienden , omdat enkele sponsoren hem geschoffeerd hebben. Hij wil die mensen nooit meer zien .
    Voor Lienden lijkt me het zaak voor de resterende 5 wedstrijden de gelederen verder gesloten te houden. Ze staan maar 3 punten boven de p/d streep.
    Klopt is ook te lezen bij FC Lienden. https://www.fclienden.nl/1/1576/trai...ct-uit-elkaar/

Jan Veldhuizen met het dus verder doen. Heb ik alle vertrouwen in. Dat is een goeie.

AFC.
    Je bent de 2e club uit de hoofdstad van Nederland, Amsterdam.
    Je bent in ledenaantal een van de grootste clubs in Nederland en nagenoeg geen enkel lid hoefde zelf te voetballen.
    Omdat je jeugd op een hoog niveau speelt kun je regelmatig "eigen jongens" inpassen.
    Er staat behoorlijk wat op het spel, want je bent nog volop bezig degradatie te ontlopen.
    En toch trek je maar 150 ! toeschouwers, waarvan een groot deel ook nog eens uit Hardenberg komt.
    Een aantal dat je hier bij een derde of vierde klasser in een klein dorp ook regelmatig langs de lijn aantreft .

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1146866
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Was tegen de verhouding in, maar dit zijn 3 heel belangrijke punten voor Lisse. Staan nu weer 13e. Komende zaterdag tegen rivaal Rijnsburgse Boys.
    Heel belangrijk ja. Had ik niet verwacht gezien de recente resultaten. Maar er zit toch wel iets in die ploeg dat ze zulke potjes kunnen winnen, was vorig jaar in de derde divisie ook zo.

Blijft dus lekker spannend!

Forum Rechten