Pagina 88 van de 88 EersteEerste ... 3878868788
Resultaten 871 tot 873 van de 873

Onderwerp: Tweede Divisie 2017/18

De site van Kozakken Boys meldt dat het duel tegen Katwijk met 4500 toeschouwers is uitverkocht .
    Ik neem aan, dat de club in samenspraak met de autoriteiten ertoe gekomen is het bij dit aantal te laten.
    Clubs als IJsselmeervogels en Spakenburg zouden trouwens met een capaciteit van ongeveer 8.000 toeschouwers wat meer recette uit zo'n wedstrijd kunnen halen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Snap ik. Maar we hadden het er over of al die 4000 iets konden zien. Als je er 6000 man in kunt hebben betekent dit dus dat als je er 'maar' 4000 hebt, die zeker wat kunnen zien.
    Bij de wedstrijd tegen Ajax was de capaciteit flink uitgebreid bijvoorbeeld met extra staanplaatsen voor de zittribune.

Verder: ik ken het complex van Kozakken Boys en dat is niet bijster groot. Op basis daarvan gaf ik aan dat ze daar nooit 4000 mensen een fatsoenlijke plek kunnen bieden.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Kozakken Boys kent zijn eigen accommodatie goed.
    Ik neem daarom aan, dat het verantwoord en verstandig is dat de club uitkomt op een maximum van 4500.
    En voor al degenen die niet een kaartje kunnen bemachtigen van deze topper: de wedstrijd wordt live uitgezonden op Fox.

Forum Rechten