Pagina 67 van de 69 EersteEerste ... 17576566676869 LaatsteLaatste
Resultaten 661 tot 670 van de 687

Onderwerp: Vitesse Transfer topic

Kwam hier al toen hij 18 was ofzo...en de eerste twee jaar waren geen succes.

Banned
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Hij heeft oude kop, maar is idd nog maar 28.

Vitesse zet er flink de vaart in met hun nieuwe eigenaar, en gaan weer flink op de buitenlandse toer. Ondertussen al 8 nieuwe spelers gehaald.

Khalid Karami (Excelsior)
    Rasmus Thelander (FC Zürich)
    Oussama Darfalou (USM Alger)
    Max Clark (Hull City)
    Jake Clarke-Salter (Chelsea, Gehuurd)
    Matus Bero (Trabzonspor)
    Danilho Doekhi (Ajax)
    Hillary Gong (AS Trencin)

Ik vraag me af hoeveel ze voor Gong hebben betaald, want er ging 2 maanden geleden een gerucht dat Anderlecht daar zo'n 10 miljoen voor over had.
    https://www.voetbalprimeur.be/nieuws...rof-geld-.html

Verder gaan ze mogelijk ook keeper Eduardo Carvalho van Chelsea huren.

Interessante aanwinsten. Een aantal onbekende spelers, maar ook weer niet allemaal onervaren (Bero, Darfalou, Thelander, Karami). Ik ben benieuwd hoe snel Slutskiy hiervan een team weet te maken. En of er nog 1 of 2 Russen bijkomen.

Eduardo hebben ze nu ook binnen. Hij heeft volgens mij al 2 seizoenen niet gekeept maar is wel een leuke naam voor in de Eredivisie.
    Ik ben benieuwd of ze nu dat enorme gat met AZ weten te verkleinen.

https://www.gelderlander.nl/vitesse/...lsea~a4426eff/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deathprod Bekijk Berichten
    Eduardo hebben ze nu ook binnen. Hij heeft volgens mij al 2 seizoenen niet gekeept maar is wel een leuke naam voor in de Eredivisie.
    Ik ben benieuwd of ze nu dat enorme gat met AZ weten te verkleinen.

https://www.gelderlander.nl/vitesse/...lsea~a4426eff/
    Zijn bijna allemaal totaal onbekende spelers. Moet nog zien dat ze het gat zomaar even verkleinen. Ze zijn ook een hoop vaste krachten kwijtgeraakt, vooral achterin.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Qua basisspelers zijn ze spelmaker Mount en het centrale duo Miazga en Kashia kwijt.

Qua wissels zijn ze spits Castaignos, en de beide backs Faye en Dabo kwijt.

En verder zijn nog er wat jeugdspelers vertrokken of verhuurd die al eens enkele minuten hebbengemaakt; Lelieveld, Oude Kotte, en Calor.

Op de 6 genoemde basis- en reserveplekken zijn in totaal 7 nieuwe spelers erbij gekomen. Daarnaast is er een back-up voor linksbuiten Linssen, want die hadden we nog niet. Foor zou in geval van nood kunnen uitwijken, maar that's it. En er is dus een nieuwe keeper, omdat je met zowel Pasveer als Houwen de oorlog echt niet gaat winnen.

Staat er nog maar één wens open: een extra creatieve middenvelder. Dit zal de derde huurling van Chelsea moeten worden. Gehoopt wordt op nog een jaar Mount, of de redelijk ongeloofwaardige mogelijkheid op Golovin. We gaan het zien. Ze zijn tot nu toe behoorlijk slagvaardig, en hebben het al vlot overeind staan. Eerste officiële wedstrijd: donderdag 26 juli; de heenwedstrijd in de 2e voorronde van de Europa League...

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9109340
    Golovin zou wel een megastunt zijn. Denk niet dat dit haalbaar is.

Die kan al mee op CL niveau. Dat zou kapitaalvernietiging zijn. Wellicht kan hij wel naar PSV ipv Van Ginkel?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6176755
    Heeft wel een duidelijke connectie met de nieuwe Vitesse-trainer, wellicht helpt dat mee voor de Arnhemmers.

Forum Rechten