Pagina 211 van de 271 EersteEerste ... 111161201209210211212213221261 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.101 tot 2.110 van de 2709

Onderwerp: Champions League 2017-2018

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Waarom?
    Volgens mij een verwijzing naar het Heizeldrama.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    Volgens mij een verwijzing naar het Heizeldrama.
    Is het waarachtig?

Dan had Juventus moeten winnen en de finale moeten halen. Maar ik doelde op 1984.

Wat Real heeft geleerd vanavond : " We hadden Pepe toch maar beter nog een jaartje moeten verlengen ".

Tweede les : " Hoogmoed staat ons niet, en dat wisten we eigenlijk wel, maar door hoogmoed waren we dat weer vergeten. " Hé Isco.

Derde les : " Het komt gelukkig altijd wel goed de afgelopen jaren, want Superman speelt bij ons...en niet de yank uit de paramount films...maar de échte. "
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Dan had Juventus moeten winnen en de finale moeten halen. Maar ik doelde op 1984.
    Dat eerste is typisch SanMark.. Altijd foute grappen.

De Roma met Falcao en Conti. Kijk soms naar de beelden, hoe fanatiek dat publiek was.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Haha, wat een jankbal die Buffon.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Wat een ongelofelijke schijtgrafclub is dat Real toch ook.
    Je hoeft hier niet te komen.

Goed, van de zekere halve finale blijken er toch 2 outsiders in te zitten. Rome die met hartstocht Barcelona uitschakelt en Liverpool dat toch vrij makkelijk van City wint. Liverpool samen met Bayern de enige club die nog geen weerstand heeft gehad, zal een mooie finale zijn. Al vind ik elke finale waar Liverpool instaat wel mooi. Het zal toch wat zijn als Jordan Fucking Henderson de bokaal mag optillen

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...9dH7vPf-dZldTR

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    7000000
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    120 procent matchfixing. Zonder enige twijfel.
    Eens, dit is werkelijk belachelijk. Ik heb niks met beide ploegen, maar hier was niks aan de hand. Een actie voor de bal gevolgd door een enorme schwalbe. De strafschop was werkelijk schandalig en de rode kaart was dat ook.

De UEFA wilde duidelijk niet Barcelona EN Real Madrid in dezelfde ronde verliezen. Dit kan gewoon niet anders dan matchfixing zijn.

Forum Rechten