Pagina 131 van de 131 EersteEerste ... 3181121129130131
Resultaten 1.301 tot 1.309 van de 1309

Onderwerp: Champions League 2017-2018

Geen misselijke affiches, Chelsea - Barca gaat een leuke pot worden net als Real - PSG. Real kan er eens vroegtijdig uitvliegen, dat is het mooie.

De twee clubs uit Manchester lijken gematst.

Ik voorspel dat een Engelse club de finale haalt.

Neymar tegen Real Madrid is natuurlijk om te smullen. Maar ik denk dat Paris Saint-Germain toch weer faalt wanneer ze moeten pieken tegen de absolute top. Iets wat Emery uiteraard gelijk zijn baan kost, want uitschakeling in de achtste finale wordt niet op prijs gesteld in Parijs.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Neymar tegen Real Madrid is natuurlijk om te smullen. Maar ik denk dat Paris Saint-Germain toch weer faalt wanneer ze moeten pieken tegen de absolute top. Iets wat Emery uiteraard gelijk zijn baan kost, want uitschakeling in de achtste finale wordt niet op prijs gesteld in Parijs.
    Zeker ook omdat ie vorig seizoen ook geen kampioen werd in eigen land.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Is dit ook een beetje wishful thinking, jij was voor l'OM toch ?

Real is favoriet, maar hoewel die beter zijn gaan spelen vind ik het nog altijd een beetje schipperen daar. Ik hoop op die tijd ook op een fitte Bale.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Real gaat gewoon uitgeschakeld worden, dit keer geen hulp van de scheids meer.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenerium Bekijk Berichten
    Nee joh, Real gaat het gewoon redden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenerium Bekijk Berichten
    O ja, we gaan het beleven dan.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    Is dit ook een beetje wishful thinking, jij was voor l'OM toch ?

Real is favoriet, maar hoewel die beter zijn gaan spelen vind ik het nog altijd een beetje schipperen daar. Ik hoop op die tijd ook op een fitte Bale.
    Laat PSG nou eerst eens een finale halen voordat ze de grote broek aantrekken als één van de beste clubs van Europa.

Forum Rechten