Pagina 258 van de 271 EersteEerste ... 158208248256257258259260268 ... LaatsteLaatste
Resultaten 2.571 tot 2.580 van de 2709

Onderwerp: Champions League 2017-2018

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Mwaoh, dat gesubsidieerde, in het wit geklede, zanggroepje achter het doel is toch ook wel erg treurig moet ik zeggen.
    Die t-mobile regenjassen die het bedrijfslogo vormen in de hoek van de Allianz arena zijn nog veel erger.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    Inderdaad best jammer van die mensen, net zo jammer als de mensen die dan op hun beurt om dit soort wel hele vage en futiele redenen een club proberen weg te drukken.....in hun beleving dan. Toont karakter Jullie zijn geen liefhebbers, eerder slachtoffers.
    Fan zijn van Real ben je ook alleen maar omdat de prijzenkast zo vol zit..... beetje vergelijkbaar met fan zijn van Ajax.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenerium Bekijk Berichten
    Fan zijn van Real ben je ook alleen maar omdat de prijzenkast zo vol zit..... beetje vergelijkbaar met fan zijn van Ajax.
    En fan van Fenerbahce ben je omdat in Turkije Basaksehir altijd kampioen wordt.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenerium Bekijk Berichten
    Het is idd veel oprechter om voor kleinere barrio-clubjes te gaan als Barca of Bayern. Je hebt ( weer ) helemaal gelijk.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Ik ben in Portugal ook niet voor Sporting, Benfica of Porto maar voor Gruppo Sportivo Lagoa. Dat is gewoon het nieuwe cool. Vroeger was ik voor Ajax, toen voor vijfde klasser VV Groningen, maar die zijn in no time naar de eerste Klasse gepromoveerd en zijn nu in de race voor een promotie naar de hoofdklasse, dus die moet ik ook weer vervangen. Ga nu maar voor Potetos, lijkt mij een redelijk safe keus.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Ik ben in Portugal ook niet voor Sporting, Benfica of Porto maar voor Gruppo Sportivo Lagoa. Dat is gewoon het nieuwe cool. Vroeger was ik voor Ajax, toen voor vijfde klasser VV Groningen, maar die zijn in no time naar de eerste Klasse gepromoveerd en zijn nu in de race voor een promotie naar de hoofdklasse, dus die moet ik ook weer vervangen. Ga nu maar voor Potetos, lijkt mij een redelijk safe keus.
    In ieder geval geen Ajax in Nederland, maar in Portugal moet je juist wél Benfica eren. Het is een complexe leer, die van Fenerium.
    Quien siembra vientos, recoge tempestades.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Makanaky Bekijk Berichten
    Die t-mobile regenjassen die het bedrijfslogo vormen in de hoek van de Allianz arena zijn nog veel erger.
    Zijn medewerkers van T-Mobile. Tijdje terug stond een mooi verhaal in de 11Freunde over die witte regenjassen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door U.G. Bekijk Berichten
    In ieder geval geen Ajax in Nederland, maar in Portugal moet je juist wél Benfica eren. Het is een complexe leer, die van Fenerium.
    Benfica is gewoon een succesvolle club, ze staan wel steeds in een finale. Mijn voorkeur voor Benfica in Portugal komt eigenlijk door het embleem, die van Porto heeft wel wat weg van een gokkast. Smaken verschillen natuurlijk.

De finale van de Champions League is wel echt een succesnummer. Hotelkamers die plots gecanceld worden en vervolgens voor het 4 voudige te boeken staan, Real Madrid dat tickets terugstuurt omdat er geen reismogelijkheden zijn, Liverpoolfans die 2 dagen voor de finale horen dat hun vlucht niet kan landen en dus gecanceld wordt...

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    9604340
    Welkom in Oekraïne.

Forum Rechten