Pagina 129 van de 131 EersteEerste ... 2979119127128129130131 LaatsteLaatste
Resultaten 1.281 tot 1.290 van de 1305

Onderwerp: Champions League 2017-2018

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hankie Bekijk Berichten
    En een moeder met humor
    Dat is dan weer een stuk minder. Arme jr..
    Hup Jorrit!

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Kunnen deze potjes niet om zaterdag om half drie trouwens?
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Deze was best wel fijn hoor! Stond natuurlijk sportief niks meer op het spel, maar de ontlading bij de 2-1 was desondanks gigantisch. Alsof we de Champions League gewonnen hadden. Je wilt toch niet het lachertje van Europa zijn. En in een seizoen waarin alles tegen lijkt te zitten toch even in de laatste minuut winnen van zo'n goeie ploeg, dat geeft een heel fijn gevoel.

Ik vond Tapia, Jorgensen en uiteraard Malacia echt uitblinken vandaag. Vooral van Malacia natuurlijk razendknap; als 18-jarige in zo'n wedstrijd debuteren en dan met zoveel lef spelen. En zijn voorzetten waren bovendien prima.

Begon traditioneel zoals vier andere wedstrijden maar we hebben toch wat geleerd van de pot tegen Manchester. Toch een mooi afsluitertje.

Was inderdaad wel lekker. Wel blij dat we weer eens met een lekkere overwinning naar huis konden.

Ik zie alweer genoeg mensen refereren aan Basel in de trant van "zie je wel dat het kan." Waarom wordt die vergelijking eigenlijk steeds gemaakt?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Ik zie alweer genoeg mensen refereren aan Basel in de trant van "zie je wel dat het kan." Waarom wordt die vergelijking eigenlijk steeds gemaakt?
    Volgens mij vanwege de begroting van Basel. Die ligt schijnbaar niet hoger dan dat van Ajax of PSV.

Sterker, die ligt nog lager dan die van Ajax.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Waarom zou dat dan niet kunnen? Is Basel zo'n totaal andere club dan pak 'm beet Ajax of PSV dan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Waarom zou dat dan niet kunnen? Is Basel zo'n totaal andere club dan pak 'm beet Ajax of PSV dan?
    Ajax zal een onrustigere club zijn. Verder weet ik niet of ze in Zwitserland nog wat voordeeltjes toeschuiven.

Forum Rechten