Pagina 3 van de 118 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 1172

Onderwerp: Derde divisie zondag 2017/2018

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ceephax Bekijk Berichten
    Voor Be Quick zou het denk ik nog het meest voordelig zijn als je de kaartjes bekijkt. Ze hoeven niet meer naar N-Brabant en Limburg en krijgen er clubs uit de buurt voor terug.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Derde_divisie_2017/18
    Ik heb het er gisteren uitgebreid met mensen van BQ over gehad. Inderdaad aantrekkelijk qua clubs en ook financieel, maar organisatorisch niet haalbaar.

En hoe gaat Be Quick dat dan doen als ze onverhoopt promoveren naar de Tweede Divisie?
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    En hoe gaat Be Quick dat dan doen als ze onverhoopt promoveren naar de Tweede Divisie?
    Dat is voorlopig geen realistisch doel. Dus daar wordt nog niet echt over na gedacht.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6193119
    Maar ik denk dat we inmiddels wel mogen concluderen dat er geen vrijwilligers zijn toch? Anders was daar vast al iets van naar buiten gekomen.

Dan dus 5 jong teams naar de zaterdag en 1 naar de zondag. Zijn we er uit, toch?

Ik lees overal dat dan UNA en nog een andere club de klos is, maar ik denk toch echt dat er dan gewoon 5 beloften naar de zaterdag gaan. Volgens mij is dat verhaal een beetje een eigen leven gaan leiden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de waan Bekijk Berichten
    Ik lees overal dat dan UNA en nog een andere club de klos is, maar ik denk toch echt dat er dan gewoon 5 beloften naar de zaterdag gaan. Volgens mij is dat verhaal een beetje een eigen leven gaan leiden.
    Ik heb die mail van de KNVB niet zelf gezien, maar er schijnt toch echt in te staan dat als er geen vrijwilligers zijn voor 10 juni dat UNA gaat en er één via een loting moet.
    Maar de KNVB regels zeggen dat eerst de nummers 17 en 18 gaan. Dat zijn dus Jong Vitesse en Jong Twente. Ik heb die regels gekopieerd en elders hier ergens geplaatst.

En OFC Oostzaan wil ook niet.
    https://www.hetamsterdamschevoetbal....isie-zaterdag/

Nog een keer die regels:

Rechtstreekse degradatie: De nummers 17 en 18 van de tweede divisie degraderen rechtstreeks naar de derde divisie 2017/’18.* * Door degradatie vanuit de tweede divisie kan voor seizoen 2017/’18 sprake zijn van een ongelijk aantal zaterdag-en zondagclubs in de derde divisie. In dat geval worden één of meerdere clubs voor het seizoen 2017/’18 ingedeeld in de 3edivisiepoule, die niet overeenkomt met hun gebruikelijke/gewenste speeldag. In eerste instantie wordt de clubs uitkomende in de 3e divisie 2017/’18 verzocht aan te geven of men vrijwillig ingedeeld wenst te worden in de ongebruikelijke/ongewenstepoule. Indien hier geen of onvoldoende gegadigden voor zijn, worden één of meerdere (rechtstreekse) degradanten uit de tweede divisie ingedeeld in de 3e divisiepoule, die niet overeenkomt met hun gebruikelijke/gewenste speeldag. Hierbij geldt dat de nummer 18 van de 2e divisie als eerste in aanmerking komt, gevolgd door de nummer 17 en de nummer 16. Dit betreft een situatie voor maximaal één seizoen, tenzij de betreffende club(s)anders verzoekt en akkoord wordt bevonden door de KNVB.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Ik heb die mail van de KNVB niet zelf gezien, maar er schijnt toch echt in te staan dat als er geen vrijwilligers zijn voor 10 juni dat UNA gaat en er één via een loting moet.
    Maar de KNVB regels zeggen dat eerst de nummers 17 en 18 gaan. Dat zijn dus Jong Vitesse en Jong Twente. Ik heb die regels gekopieerd en elders hier ergens geplaatst.
    [/url]
    Dat is wel idioot dan. De KNVB lijkt het bijna leuk te vinden om zichzelf in de nesten te werken.

Volgens onderstaande site wil de KNVB dus het liefst dat Vitesse en Twente op de zondag gaan spelen.

http://tweededivisie.org/clubs-verko...aterdagswitch/

Forum Rechten