Pagina 2 van de 61 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 607

Onderwerp: Derde divisie zondag 2017/2018

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1130000
    Quick promoveert. Waan, Groene, bqandy, Fregge en Unnekuukse mogen komend seizoen dus twee keer naar Den Haag.

Quick en de Meern komen er dus bij.
    Nou, welkom dan maar.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1130000
    Ook lekker, drie keer naar Utrecht. Veel stadsderby's.

Tenzij de KNVB alsnog alles omgooit, je weet het maar nooit.

Alle zondagclubs is gevraagd of ze vrijwillig over willen stappen naar de zaterdag.
    Ik begrijp dat er enkele clubs dit inderdaad serieus gaan overwegen.
    Komt er toch geen vrijwilliger, dan zal UNA naar zaterdag moeten samen met het laagst geklasseerde Jong team dat gedegradeerd is. Dat zou dus FC Twente zijn. Jong Vitesse zou dan de plaats van UNA innemen op zondag.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1130000
    Ben wel benieuwd welke clubs dit nu echt serieus overwegen. Ik dacht eerst aan Magreb '90, maar die krijgen twee Utrechtse derby's, dus lijkt me dan toch weer van niet.

Zijn er clubs die qua kilometers heel veel kunnen winnen als ze op zaterdag gaan spelen? Misschien het rijtje HBS, Quick, Westlandia?

HBS en Quick misschien wel beide na onderling overleg?

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1130000
    Dat zou het meest logisch zijn inderdaad, maar misschien komt er een verrassing en schrijft EVV zich ineens in, omdat ze de kritiek op het defensieve spel zat zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Zijn er clubs die qua kilometers heel veel kunnen winnen als ze op zaterdag gaan spelen? Misschien het rijtje HBS, Quick, Westlandia?
    Voor Be Quick zou het denk ik nog het meest voordelig zijn als je de kaartjes bekijkt. Ze hoeven niet meer naar N-Brabant en Limburg en krijgen er clubs uit de buurt voor terug.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Derde_divisie_2017/18

HBS en Quick lijken me gezien hun achtergrond wel de laatste clubs die het overwegen. Maar het lijkt me sowieso veel beter als alle clubs nu even de koppen bij elkaar steken en dat ze de KNVB duidelijk maken dat ze heel snel moeten kappen met deze onzin.

EDIT: Wat voor HBS en Quick geldt, geldt uiteraard ook voor Be Quick.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

JVC Cuijk brengt komend seizoen voor het eerst een zaterdagteam op de been. Die gaan echt niet met hun eerste elftal op zaterdag spelen.

Forum Rechten