Pagina 1 van de 41 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 408

Onderwerp: Derde divisie zondag 2017/2018

Derde divisie zondag 2017/2018

De meeste beslissingen zijn gevallen en dus tijd om vooruit te kijken. Voor de mensen die logisch na kunnen denken zouden de onderstaande clubs volgend seizoen de derde divisie moeten vormen:

01) Westlandia
    02) Dongen
    03) Hercules
    04) Be Quick 1887
    05) Quick'20
    06) HSC'21
    07) EVV
    08) HBS
    09) OFC
    10) JVC Cuijk
    11) OJC Rosmalen
    12) Jong De Graafschap
    13) Magreb'90
    14) UNA
    15) ADO'20
    16) Blauw Geel'38
    17) OSS 1920 of De Meern
    18) Quick Den Haag of Vlissingen

Naast mensen die logisch nadenken, denkt echter ook de KNVB mee en die zit met een overschot aan Jong Teams op de zaterdag en wil er graag nog 1 of 2 toevoegen aan de zondag 3e divisie. Het zou dan ten koste moeten gaan van een zondagclub die naar de zaterdag moet verhuizen. In eerste instantie wordt gedacht aan UNA. Uiteraard willen die dat niet, maar een andere vrijwilliger zal zich ook wel niet melden.

Komende weken maar eens even blijven wat er uiteindelijk in Zeist uit de hoge hoed komt.

Game on!!!!!

Wie beweert dat er gedacht werd aan UNA? Ik heb van KNVB zijde niks gehoord of gelezen. Misschien wil een club toch wel vrijwillig een jaartje naar de zaterdag. Een club uit Brabant lijkt me dan niet voor de hand liggend. Misschien wil Magreb wel. Anders dit jaar maar 5 beloftenteams in de zaterdag 3e divisie. Mooie "stimulans" om ook het mixen in noord/zuid het jaar er na te bevorderen. Of wie weet noord, midden, zuid. Er komt namelijk een complete divisie aan beloftenteams bij in de jaargang 18/19.

UNA omdat gedegradeerde clubs als eerste aan de beurt zijn volgens mij als er geen vrijwilligers zijn.

Maar lijkt me toch vreemd om clubs buiten hun eigen dag in te delen als er genoeg belofte-teams zijn om het zonder "vreemde eenden" op te lossen. Natuurlijk zullen ze daar bij de zaterdagclubs niet erg vrolijk van worden, maar het maximum van 4 belofte-clubs geldt pas vanaf 2018-19 zover ik begrepen had.

En dat is sowieso ook een beetje een eigen leven gaan leiden, want er is nog niks formeel afgesproken hierover.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza AZ Bekijk Berichten
    maar het maximum van 4 belofte-clubs geldt pas vanaf 2018-19 zover ik begrepen had.
    Dan moeten we ons daar aan vast houden en Jong Twente en Jong Vitesse beide naar de zaterdag plaatsen.
    Opgelost.

Zeg nou zelf, dit ziet er toch veel beter uit?

Ja, helemaal mee eens.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    315
    Dan gaat dat 'm niet worden
    -
    En God ziet zelden onze zielen schrijden, langs galg en rad. Als we de roedel leiden over Satan's weide, naar menig schat
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. En hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is
    En God huilt vroom alleen
    -

Wat een groot kaal gebied in Zwolle en Meppel en omstreken.

Staphorst kan nog promoveren, maar ik heb voor het beeld wat aannames gedaan qua promotie en degradatie.

Forum Rechten