Pagina 111 van de 111 EersteEerste ... 1161101109110111
Resultaten 1.101 tot 1.108 van de 1108

Onderwerp: Derde divisie zondag 2017/2018

Ze baseren de hoogste, een na hoogste en de laagste genoteerde op basis van eindstand in de competitie. Niet punten in de periode.

Sorry, bqandy, maar denk toch dat Jong De Graafschap er vandoor gaat met de play off plek.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Sorry, bqandy, maar denk toch dat Jong De Graafschap er vandoor gaat met de play off plek.
    http://www.devoetbalkantine.nl/showt...-de-Graafschap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    Het is GVD nog maar woensdag en ik voel nu al iets van spanning.
    http://www.devoetbalkantine.nl/showt...-derde-divisie
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Ik ben er ook niet gerust op.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Ik ben er ook niet gerust op.
    Niemand wil graag dat zijn club degradeert, normaal gesproken.
    Maar zoals de zaken er bij BQ nu voor staan, lijkt me dat de club bij handhaving komend seizoen een erg moeilijk seizoen tegemoet gaat.
    En dat willen ze bij BQ ook niet graag.
    Denk jij, dat ze bij BQ een derde divisie waardig team kunnen samenstellen als ze zich handhaven?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Niemand wil graag dat zijn club degradeert, normaal gesproken.
    Maar zoals de zaken er bij BQ nu voor staan, lijkt me dat de club bij handhaving komend seizoen een erg moeilijk seizoen tegemoet gaat.
    En dat willen ze bij BQ ook niet graag.
    Denk jij, dat ze bij BQ een derde divisie waardig team kunnen samenstellen als ze zich handhaven?
    Volgens mij kun je nog altijd beter uit de 3e divisie degraderen dan uit de hoofdklasse.

En als je moet kiezen tussen volstrekt kansloos als het lachertje uit de derde divisie degraderen en na een spannende strijd onderin uit de hoofdklasse degraderen?
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

In DvhN van vandaag een artikel over Joseph Oosting , trainer van kampioen jong Vitesse.
    Oosting heeft e.e.a. te vieren, want Vitesse 1 gaat europa in, jong Vitesse is kampioen geworden en Fc Emmen, de club waar Oosting jarenlang zelf speelde en later ook trainer werd, is gepromoveerd naar de eredivisie.
    Oosting wordt geinterviewd door de DvhN-huisschrijver van Be Quick 1887, Symen Bosma.
    Oosting geeft aan zondag a.s. met jong Vitesse tegen Be Quick geen cadeautjes weg te geven, maar hij vindt Be Quick wel een hele mooie club en vindt het ook belangrijk dat deze noordelijke vertegenwoordiger uit de zo. derde divisie zich handhaaft.
    We gaan het meemaken.

Forum Rechten