Pagina 39 van de 41 EersteEerste ... 293738394041 LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 403

Onderwerp: Derde divisie zondag 2017/2018

Ik bezocht afgelopen zondag ADO'20 vs Westlandia in Heemskerk en zag een heerlijk onbevangen en doelpuntrijk potje voetbal. Opvallendste speler was Raymond de Waard. Blijkt deel te hebben uitgemaakt van de jeugdopleiding van AZ. Het intrigeert mij waarom hij daar niet meer actief is.
    You Can't Argue With A Sick Mind

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    3449912
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlauwVinger Bekijk Berichten
    Ik bezocht afgelopen zondag ADO'20 vs Westlandia in Heemskerk en zag een heerlijk onbevangen en doelpuntrijk potje voetbal. Opvallendste speler was Raymond de Waard. Blijkt deel te hebben uitgemaakt van de jeugdopleiding van AZ. Het intrigeert mij waarom hij daar niet meer actief is.
    Omdat hij inmiddels niet meer bij de junioren mag spelen?

Ik kan zondag gewoon op de bank blijven zitten.
    Be Quick - De Meern live op podium TV.
    http://www.podium.tv/nl/201710151430...quick-de-meern

Op zaterdag waren al de thuispotjes van de noordelijke derde divsionisten te zien, ONS, Harkemase Boys en Jong FC Groningen. Dat gaat dan via de stream en 1 wedstrijd ook op TV.

Zaterdag 14 oktober:
    UNA - EVV
    Zondag 15 oktober:
    Hercules - Quick'20
    HBS - HSC'21
    JVC Cuijk - Quick
    Westlandia - Blauw Geel'38
    OJC Rosmalen - ADO'20
    OFC - Jong De Graafschap
    Dongen - Jong Vitesse
    Be Quick 1887 - De Meern

Boeiende ronde acht. De topper al op zaterdagavond. Zuidelijk onderonsje tussen UNA en EVV. Zondag een mooie pot tussen JVC en Quick Den Haag en Dongen - Jong Vitesse is toch ook wel een redelijke topper.
    Verder kan de middenmoot goede zaken doen tegen de staartploegen: HSC'21, Hercules, Be Quick en Blauw Geel kunnen allemaal een flinke mep uit delen en zich in een "rustige" positie spelen.

Fuck, spelen we morgen al? Dan moet ik m'n planning omgooien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Fuck, spelen we morgen al? Dan moet ik m'n planning omgooien.
    ??? Blauw Geel speelt toch zondag?

Ik vergeef je omdat je om 2 uur 's nachts zat te posten. Maar bovenaan de wedstrijdplanning heb je 14 oktober staan ipv 15 oktober.

Er staat 15 oktober boven de zondagwedstrijden.
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Niet boven de post van bqandy.

Echt wel.

Zaterdag 14 oktober:
    UNA - EVV
    Zondag 15 oktober:
    Hercules - Quick'20
    HBS - HSC'21
    JVC Cuijk - Quick
    Westlandia - Blauw Geel'38
    OJC Rosmalen - ADO'20
    OFC - Jong De Graafschap
    Dongen - Jong Vitesse
    Be Quick 1887 - De Meern
    “Tomorrow you may sing in Paradise above the smoking ruins of your world-cities. But tonight I would like to think of one man, a lone individual, a man without a name or a country. A Man who i respect, cos he has absolutely nothing in common with you, the Man is… My Self”

Forum Rechten