Pagina 127 van de 155 EersteEerste ... 2777117125126127128129137 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.261 tot 1.270 van de 1542

Onderwerp: Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Sterkte Joost!

Had dit toch niet verwacht. Ik heb alleen het laatste half uur gezien, maar ik vond Almere City niet heel sterk. De Graafschap komt ook labiel over dus dat gaan nog 2 leuke potjes worden.

Ze zijn allemaal tamelijk labiel. FC Emmen die was ook helemaal niks vandaag tegen NEC en Sparta was ook weer niet best tegen Dordt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk Berichten
    Er gaan volgend jaar bezoekers records worden gebroken in de JL. Met Twente,Roda,NEC,Cambuur,Go Ahead in de Juup
    Dat wordt nog lastig hoor.

1964-65:

Als je het hele jaar onderin meespeelt moet je niet raar opkijken als je er ook uitvliegt.

In de eerste kwartier creeren ze genoeg kansen, lekker tempo ook. Daarna kakt het in, komt Almere beter in het spel. Toch nog prima kansen maar ze gaan er gewoon niet in, en dan heb je ook nog Jurjus die de laatste anderhalve week z'n tweelingbroer onder de lat heeft gezet. Valt dan na de rust toch die 1-1 dan verwacht ik dat ze doorduwen maar ze gingen steeds slechter voetballen. Het vuur dat er in de competitie wel leek te zijn was gewoon totaal niet aanwezig.

Normaal blijf ik altijd nog even maar dit keer vlot vertrokken. Er werd al weer wat geknokt en daar had ik niet zoveel zin in. De mannen om me heen een prettige zomer gewenst en tot volgend seizoen gezegd.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    427896
    Sterkte Joost, dat wordt erg zwaar volgend seizoen.

Gefeliciteerd voor almere036.

De Jupilerleague clubs lijken wat gretiger en minder angstig.

Twee kansen op een debutant in de Eredivisie volgend seizoen.

Almere en/of Emmen kunnen de opvolger worden van RBC, die in 2000 de laatste debutant was in de Eredivisie.

Voor Emmen zou het geen debuut zijn op het hoogste niveau, maar in de periode 1946-1949 bestond de Eredivisie nog niet, maar waren er 6 hoogste divisies met in totaal 66 clubs.
    Laatst gewijzigd door Forza AZ; 13-05-18 om 21:50.

De topografieliefhebber in mij hoopt natuurlijk op een dubbele primeur voor Drenthe en Flevoland.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Ik hoop wel dat Almere het nu redt. Ben wel benieuwd wat daar kan ontstaan in de almEredivisie. Daarnaast is het ook een kwestie van goed beleid dat beloond wordt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Die zagen we niet aankomen deze play-offs.
    Niet? Dat Roda JC het niet zou halen leek me vrij duidelijk.

Ja achteraf.

Nee vooraf al.

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post393097

Maar eerlijk gezegd verbaast het me toch wel, wist de uitslag niet en las net in dit topic het verloop, had ook wel een Roda JC goal in de 88' minuut verwacht. Maar het geluk in de nacompetitie houdt natuurlijk eens op.

Wel klote voor Joost, die gun ik dit zeker niet. Sterkte derhalve.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Forum Rechten