Pagina 126 van de 161 EersteEerste ... 2676116124125126127128136 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.251 tot 1.260 van de 1610

Onderwerp: Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Dat is een understatement.... En voor Roda, Twente, NEC is snel terugkeren naar de eredivisie echt een must qua begroting, daar gaan echt klappen vallen...
    Nu volle bak financieel inzetten op promotie is Russisch roulette. Dus dat gaan ze in Enschede vast doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk Berichten
    Zitten aan andere kant...
    Ik zat al te denken: er klopt iets niet.
    Eredivisiekenner: vergeet niet een voorspelling te plaats voor de speelronde 3 (start: vrijdag 20:00)
    Wielerkenner: Vergeet niet een team te plaatsen voor La Vuelta (start: zaterdag, 17:26) en GP West-Frankrijk (start: zondag, 11:04)
    TETO: topic US Open wordt deze week geopend.
    Schaatskenner: geen mededelingen
    Eredivisie Eindstandvoorspellingen: geen mededelingen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Nu volle bak financieel inzetten op promotie is Russisch roulette. Dus dat gaan ze in Enschede vast doen.
    Precies. En dan later klagen over oneerlijkheid en dat iedereen tegen ze is...

Ach jeetje Roda toch!!

RickPSV's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Ongelooflijk dat De Graafschap of Almere zeker promoveen. Dat had niemand toch verwacht.
    Eendracht maakt macht!
    Alles heej is VVV!

En toch kansen zat gehad dat Roda vandaag.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Die zag ik toch niet aankomen ... Almere of De Graafschap dus.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Vorig jaar was het de keeper die Roda JC in de Eredivisie hield en dit jaar kost de keeper Roda het Eredivisieschap.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

De commerciële afdeling van Fortuna moet overuren gaan draaien de komende weken. Mooi dit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwammy Bekijk Berichten
    Die play offs zijn zo verraderlijk. Wij waren er ook uitgevlogen, weet ik zeker.

Almere gefeliciteerd en Joost sterkte!
    Volgens mij is Joost Fortuna fan 😉

Forum Rechten