Pagina 65 van de 65 EersteEerste ... 1555636465
Resultaten 641 tot 646 van de 646

Onderwerp: Jupiler League: Play offs Promotie/Degradatie!

Jong Ajax speelt toch in de Jupiler League?

Maar daar zitten die Tifosi types toch niet?
    Daarnaast ging het over Fortuna Sittard, dus dat heeft niks met Ajax te maken.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Ik heb even gemist dat Fortuna Sittard de play-offs hadden gehaald. Wat hebben ze gemaakt?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Abubakari Bekijk Berichten
    Maar daar zitten die Tifosi types toch niet?
    Daarnaast ging het over Fortuna Sittard, dus dat heeft niks met Ajax te maken.
    Wat vind jij eigenlijk van die aansteller met die megafoon? Tenslotte moeten 50.000 man (waarvan 1000 vrijwillig) dat gejengel en geschreeuw 90 minuten aanhoren.
    I'll ride the wave where it takes me.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Ik heb even gemist dat Fortuna Sittard de play-offs hadden gehaald. Wat hebben ze gemaakt?
    Hebben ze ook niet, maar Makanaky had medelijden met Fortuna Sittard en toen kwamen ze in dit topic tevoorschijn.

Maar zullen we maar weer eens stoppen met elkaar vliegen afvangen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jozsef Bekijk Berichten
    Wat vind jij eigenlijk van die aansteller met die megafoon? Tenslotte moeten 50.000 man (waarvan 1000 vrijwillig) dat gejengel en geschreeuw 90 minuten aanhoren.
    Echt wat een ongelooflijke aandachtshoer moet dat zijn met holle geblaat. Ik hoor hem nu niet meer zo vaak, maar in het begin van het seizoen wel en dat was dan ook nog in wedstrijden waarin Ajax 5 punten liet liggen tegen Roda en Willem II.
    Stadionverbod en die roeptoeper zo ver mogelijk zijn reet in schoppen en dan ben ik weer mild.

Maar goed, ontopic mahl wieder.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Snoei: "Denk dat we serieuze kans hebben op eredivisie"
    http://www.nhnieuws.nl/nieuws/222889...-op-eredivisie

Het gaat prima zo met Telstar. Is daar ook meer geld beschikbaar sinds Buter daar TD is geworden? Er lijkt financieel toch een stuk meer mogelijk dan voorheen.

Forum Rechten