Bekijk Poll Resultaten: Zaterdag en/of zondag?

Stemmers
19. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Noord Ooster heeft gelijk

3 15,79%
  • Hij heeft geen gelijk

6 31,58%
  • He he, eindelijk een topic voor dit onderwerp

8 42,11%
  • Nu maar hopen dat andere topics verschoont blijven van dit repeteergeneuzel

11 57,89%
Dit is een Meerkeuze Poll
Pagina 16 van de 22 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 211

Onderwerp: De zaterdag en/of zondag discussie

Kan toch eigenlijk niet he. Clubs die op een dag willen voetballen, verplichten op een andere dag te laten voetballen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fregge Bekijk Berichten
    Kan toch eigenlijk niet he. Clubs die op een dag willen voetballen, verplichten op een andere dag te laten voetballen...
    Dat vinden de zaterdagclubs heel normaal. Maar o wee als er van de zaterdag een offer gevraagd wordt, dan is ineens 'iedereen tegen ze'...

Mijn kritiek op zaterdagclubs is omdat ze zo standvastig zijn in hun beslissingen. Voetbal op zaterdag: Prima! Sterker nog, ik ga met m'n team elke zaterdag op pad. Feit is alleen dat met huidige invulling wij het eerste elftal niet kwijt kunnen op onze huidige voorkeurstijd. Gemengde competities ben ik groot voorstander van, maar ik vind wel dat de thuisploeg dan moet bepalen wanneer er gespeeld gaat worden.

We zitten nu al met een kleedkamer en veldtekort. We hebben gewoon nauwelijks de ruimte. En hoeveel van de zaterdagploegen zou nu echt zeggen: Nee, we gaan echt niet mengen. Nog geen kwart gok ik.

Ik weet niet wat je bronnen zijn, maar als zaterdag 2 thuis speelt, spelen zij normaal gesproken om 17:00. Ik denk dat dit nu anders is omdat de laatste 2 competitierondes op hetzelfde tijdstip zijn.

Correctie. Na navraag is inderdaad alleen de laatste speelronde om half 3.
    Laatst gewijzigd door Fregge; 17-05-18 om 13:36.

Nee, maar maximaal 3 velden. En we hebben er niet meer met belichting.

Ik hoop dat we gaan kijken of we de zaterdagploegen om half 3 op ons sportpark kunnen laten spelen. Op de zondag dan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Dan zou ik kijken of het team wat za. om 14.30 uur op het hoofdveld speelt, niet gewoon om 17.00 uur of bv om 16.30 uur kan spelen.
    Dan heb je het hoofdveld vrij .
    Maar misschien zijn er ook nog wat andere moves mogelijk.
    Zijn we hier getuige van de eerste poging van Noord Ooster in flexibel denken?

Weliswaar zodat het in zijn eigen straatje past maar soit, het kan dus wel!

Er is soms meer mogelijk dan je denkt Noord-ooster

:
    Zo ik pas het even aan.

En nu daadje naar je praatje.

Of je zorgt dat je met wat wedstrijden te schuiven ook gewoon om 14.30 uur op zaterdag kunt spelen.
    Zaterdagverenigingen, ook de grotere, lukt dat ook.
    Of is het ook onwil ?
    Heeft er mee te maken dat de zaterdagverenigingen altijd alleen maar op zaterdag spelen, en daar is het complex op gebouwd. Zondagclubs spelen zowel op zaterdag (jeugd vooral en wat reserveteams) als op zondag. Het complex is daar gebouwd op gebruik op zaterdag én zondag. ALs dan die zondagteams steeds meer naar de zaterdag gaan heb je gewoon een veldtekort.

Forum Rechten