Bekijk Poll Resultaten: Zaterdag en/of zondag?

Stemmers
19. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Noord Ooster heeft gelijk

3 15,79%
  • Hij heeft geen gelijk

6 31,58%
  • He he, eindelijk een topic voor dit onderwerp

8 42,11%
  • Nu maar hopen dat andere topics verschoont blijven van dit repeteergeneuzel

11 57,89%
Dit is een Meerkeuze Poll
Pagina 17 van de 22 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 211

Onderwerp: De zaterdag en/of zondag discussie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Heeft er mee te maken dat de zaterdagverenigingen altijd alleen maar op zaterdag spelen, en daar is het complex op gebouwd. Zondagclubs spelen zowel op zaterdag (jeugd vooral en wat reserveteams) als op zondag. Het complex is daar gebouwd op gebruik op zaterdag én zondag. ALs dan die zondagteams steeds meer naar de zaterdag gaan heb je gewoon een veldtekort.
    En 15 jaar terug was dat nog minder een probleem geweest omdat er toen allemaal grasvelden waren , en je veel meer velden nodig was.

Tegenwoordig heb je door het vele kunstgras minder velden nodig , maar kom je als club wel eerder in de problemen als het op 1 dag gepropt moet worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Denk je dat daarmee een gemengde derde divisie dichterbij komt ?
    Uitwedstrijden op zaterdag zou ik jammer vinden, omdat de kans dan groot is dat ik niet mee kan (mijn eigen team gaat voor kijken bij het standaardelftal), maar voor gemengde competities heb ik er dat voor over.

Vanavond discussieavond over toekomst zondagvoetbal West II in kantine WCR:

https://twitter.com/EdGoverde/status/999344688799854598

Er zijn in principe meer clubs in West2 die 4e klasse zondag spelen maar die zijn uitgeleend aan Zuid1 en West1.

Ja, maar dat gezeik over zaterdag en zondag verschijnt ook in elk topic. Je plaatst dat enkel om je zaterdag punt weer te kunnen maken. Doe je maar fijn in een topic waar alle zaterdag/zondag onzin in geconcentreerd wordt. Blijft de rest er van verschoond.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Ik bemoei mij verder niet met die discussie over zaterdag of zondag omdat het mij a) niet boeit b) ik kotsmisselijk wordt van al die herhalingen in werkelijk elk amateurvoetbal topic (net als vele anderen die ook niet op dat eeuwige gezeik en gelijkhalerij zitten te wachten).
    Vandaar een zaterdag of zondag topic, kun je daar alle zaterdag/zondag gerelateerde discussies en nieuwtjes in kwijt zodat alle andere topics er van verschoont blijven.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Kolping-Dynamo zondag 5e klasse -> zaterdag 4e klasse (Oost). Hadden al meer zaterdag- dan zondagteams.

Super Moderator PES5's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    8317912
    Dank Abu.

Oppleuren met al dat geneuzel of zaterdag-zondag in elk amateurtopic. Daar is dit topic voor.

Hoeveel clubs stoppen er na dit seizoen met de zondag? Neemt dat aantal steeds sneller toe?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deathprod Bekijk Berichten
    Hoeveel clubs stoppen er na dit seizoen met de zondag? Neemt dat aantal steeds sneller toe?
    Wat is je vraag precies;
    - Hoeveel clubs er worden opgeheven?
    - Hoeveel clubs met zaterdag en zondag afdeling er een van de twee opheffen?
    - Hoeveel clubs er volledig van speeldag wisselen?

Forum Rechten