Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 73

Onderwerp: Segunda División

Mallorca is dit weekend gedegradeerd naar de Segunda B. Erg jammer, ik mis de club wel in La Liga en nu is het zelfs nog verder afgezakt. Elche is ook gedegradeerd, net als Mirandés.

Cultural Leonesa (ten koste van Barça B) en La Hoya Lorca (ten koste van Albacete) zijn inmiddels gepromoveerd van de Segunda B naar de Segunda A. Twee clubs volgen nog, maar daar moeten we de play-offs voor afwachten.

Elche is wel een schok in mijn regio, ik moet nu echt naar Valencia om voetbal op nationaal niveau te zien.
    Hercules, Elche en het mooie Alcoyano zitten alledrie in de segunda B... gvd.
    Het gepromoveerde Lorca is nog een optie richting het zuiden en Real Murcia en Cartagena zitten nog in de race voor promotie naar segunda B, dat scheelt 125 km.

Atletic Baleares is nog in de race voor promotie naar de segunda a en zou daarmee nog de eer voor de Balearen hoog kunnen houden.
    Truth is like poetry.
    And most people hate fucking poetry.

Cartagena heeft gisteren thuis verloren van Barça B, dus de kans op Segunda A-voetbal voor die club is inmiddels een stuk kleiner.

Alles is nog mogelijk tegen die guppies van Barça b.
    Het kan ook nog zo zijn dat UCAM er alsnog uitvliegt overigens een dat er geen eentje van Murcia of Cartagena volgend jaar nationaal speelt.
    Lekker naar Lorca jeuh!
    Truth is like poetry.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ska P 187 Bekijk Berichten
    Alles is nog mogelijk tegen die guppies van Barça b.
    Het kan ook nog zo zijn dat UCAM er alsnog uitvliegt overigens een dat er geen eentje van Murcia of Cartagena volgend jaar nationaal speelt.
    Lekker naar Lorca jeuh!
    En zo gebeurde het, Murcia verloor met 1-0 van Gimnastic en is dus de laatste degradant van de Segunda A.

Helemaal langs me heen gegaan afgelopen weekend. Jammer, ik vond het wel grappig voor zo lang het duurde.
    Truth is like poetry.

Komend weekend de eerste ontmoetingen voor promotie van B naar A: Racing Santander tegen Barça B en Albacete tegen Mestalla.

Barça B heeft een flinke stap richting de Segunda A gezet door in El Sardinero met 1-4 te winnen van Racing. Albacete won bij Mestalla (0-1).

Getafe (ten koste van Huesca) en Tenerife (ten koste van Cádiz) zijn nog in de race voor promotie naar La Liga.

Tenerife won met 1-0 nadat het het heenduel met 1-0 verloren had. Er werd nog verlengd, maar ook daarin werd niet gescoord. Toen volgden er geen strafschoppen, maar werd Tenerife tot winnaar verklaard omdat het hoger was geëindigd in de competitie.
    Ik snap die regel wel, alleen zou ik die dan al in laten gaan na 90 minuten... Waarom eerst wel verlengen, en dan geen strafschoppen??

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JMD Bekijk Berichten
    Tenerife won met 1-0 nadat het het heenduel met 1-0 verloren had. Er werd nog verlengd, maar ook daarin werd niet gescoord. Toen volgden er geen strafschoppen, maar werd Tenerife tot winnaar verklaard omdat het hoger was geëindigd in de competitie.
    Ik snap die regel wel, alleen zou ik die dan al in laten gaan na 90 minuten... Waarom eerst wel verlengen, en dan geen strafschoppen??
    Ik zag al twee keer 1-0 staan, maar geen strafschoppen. Zo zit het dus. Waarom is weer een andere vraag.

Forum Rechten