Pagina 9 van de 9 EersteEerste ... 789
Resultaten 81 tot 84 van de 84

Onderwerp: Segunda División

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satyr Bekijk Berichten
    Zaragoza is omgekocht. Die missen kansen, dat is onvoorstelbaar!
    Op Ziggo Sport was net de samenvatting. Alleen al in. De tweede helft zeven keer alleen voor de keeper en niet scoren, Dat was echt knap.

Super Moderator Satyr's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5000000
    Gisteren was er gratis geld te verdienen, Vallodolid speelde in Numancia tegen de plaatselijke FC en won met 0-3.
    -
    Waar Gods vrede sterft, daar tekenen zich de horens. Zijn hoeven trappen genade diep in de grond, tot de kerk vergaan is.
    En God huilt vroom alleen
    -

Overigens wel aardig, ik was de afgelopen anderhalve week op Mallorca en ben naar de stadions van Real Mallorca en Atletico Baleares gegaan. Hoewel je bij die laatste club meer kan spreken van een 'onderkomen'. San Moix is wel erg fraai, ik kreeg nog een persoonlijke rondleiding van een bewaker die niks te doen had.

Real Mallorca is gepromoveerd naar de Segunda Division en het won vorige week de dubbele ontmoeting met Rayo Majadahonda om het kampioenschap van de Segunda B.

Ja atl. Baleares is nu niet meer zo heel veel bijzonders meer, maar hadden vroeger een heel behoorlijk, cq veels te groot, stadion.
    Jesus peace voor de zondes die we begaan. Ik weet waar ik vandaan kom, ik weet waar ik wil gaan.

Forum Rechten