Bekijk Poll Resultaten: Wie moet de nieuwe coach worden?

Stemmers
22. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Niemand

3 13,64%
  • Kasper Dolberg

1 4,55%
  • Grim & Hoek

1 4,55%
  • Frand en Ronald de Boer

3 13,64%
  • Ronald en Erwin Koeman

3 13,64%
  • Danny Blind

2 9,09%
  • Louis van Gaal

3 13,64%
  • Hiddink

1 4,55%
  • van Hanegem

1 4,55%
  • Ten Cate en Gullit

3 13,64%
  • Frank Rijkaard

1 4,55%
  • Dick Advocaat

1 4,55%
  • Buitenlandse trainer

5 22,73%
  • Bert van Marwijk

1 4,55%
  • Edgar Davids

1 4,55%
  • Ruud van Nistelrooy en Mark van Bommel

4 18,18%
  • Cocu

1 4,55%
  • Van Bronckhorst

0 0%
  • Kees Rijvers

7 31,82%
  • Patrick Kluivert

1 4,55%
Dit is een Meerkeuze Poll
Pagina 1 van de 34 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 335

Onderwerp: De Bondscoach: Dick Advocaat

De Bondscoach: Dick Advocaat

Het Nederlands elftal heeft jarenlang (soms een tussenperiode) een goed elftal gehad. Deze elftallen stonden bijna altijd onder leiding van getalenteerde en kundige trainers waaronder de Generaal en de kleine generaal. Gezien de selecties door de jaren heen had Nederland 7x wereldkampioen moeten worden. Maar dit terzijde.

Helaas draait het Nederlands elftal sind 2014 dramatisch. Het begon met coach Hiddink welke een totaal andere trainer is en was dan Louis van Gaal. De staat van dienst van Hiddink staat buiten kijf. Echter, zijn (losse) aanpak pas helaas niet bij dit team. Het huidige team heeft sturing en structuur nodig.
    De resultaten en aanpak van Hiddink, heeft er toe geleidt dat vroegtijdig afscheid heeft moeten nemen van een in het verleden succesvolle trainer.

Door het management van de KNVB (v Oostveen en co) was bedacht dat de eigenlijk onervaren kroonprins Danny Blind Hiddink sowieso moest opvolgen als coach van Oranje. Blind werd geroemd door vele als iemand met veel tactische kennis. Helaas is deze tactische kennis er niet uitgekomen tijdens het trainerschap.
    Het selectiebeleid was helaas ook janken met de pet op, daar het elftal vaak wisselde, met als dieptepunt het verlies in Bulgarije.

Mede door de slechte prestaties is het team afgezakt naar 32ste plaats van de Fifa ranglijst. Wat eigenlijk een schande is voor 1 van de oprichters van deze Fifa. Wegens de slechte prestaties werd Blind op straat gezet en kwam de leiding voor 1 wedstrijd in handen van Fred Grim.
    Onder de leiding van Grim ging Nederland verder waar het gebleven was. Juist, met verliezen.

Het management heeft nu 2 maanden tot de volgende serie wedstrijden om een goede coach te vinden en aan te stellen.

Daar er vele kenners op dit forum zijn, is het een goed idee om de KNVB een handje te helpen naar de zoektocht van de bondstrainer.

Wie o wie moet de nieuwe coach worden?

Goede openingspost

Maar ik mis Arie Haan en Aad de Mos

Ik vrees toch dat het Frank de Boer gaat worden. Zelf zie ik t liefst een combinatie van bijvoorbeeld Jaap Stam, Jan Wouters en Paul Bosvelt.

Ik mis de optie die Henk Krol naarvoren heeft geschoven in de poll.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ivanhoe Bekijk Berichten
    Aad de Mos
    I'll ride the wave where it takes me.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maasveld Bekijk Berichten
    Simeone
    Jaa! Wel ook met Burgos als assistent dan.
    Je hoeft hier niet te komen.

Mourinho heeft inmiddels een open sollicitatie gedaan.
    Denk dat het morgen wel rond komt.

Zdenek Zeman natuurlijk!!!

Forum Rechten