Pagina 43 van de 52 EersteEerste ... 334142434445 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 518

Onderwerp: Het FC Groningen Nieuwstopic

Zou Faber zelf een vertrek forceren?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Zou Faber zelf een vertrek forceren?
    Zou niet de eerste keer zijn.
    "Somewhere out there is a tree, tirelessly producing oxygen so you can breath. I think you owe it an apology."

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    1010000
    Schijnt dat Lars aan het kortste eindje trekt en de club moet verlaten.

Wel slim van Groningen om slecht nieuws later deze week te laten volgen door goed nieuws, want als het goed is worden Danny & Hennie dan gepresenteerd als het nieuwe trainersduo.

Veldwijk lijkt inderdaad niet meer mee te mogen trainen met het 1e dit seizoen en verder een transfer naar het buitenland te moeten maken wil die dit seizoen nog voetballen

Veldwijk moet weg, zojuist besloten.

Contractje nog tot 2020. Lekker weer hoor.

Wat een gepruts toch in de technische staf/beleid bij de FC de laatste jaren. Verschrikkelijk.

Dit seizoen kan hij toch niet meer elders voetballen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALenstra Bekijk Berichten
    Dit seizoen kan hij toch niet meer elders voetballen?
    In een aantal landen is de transfermarkt nog open. En als hij transfervrij weg moet mag hij overal spelen.

Super Moderator Kralinger's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    427896
    Als zijn contract ontbonden wordt kan hij inderdaad overal naarto. Van mij mag hij terug naar Excelsior, graag zelfs.

RickPSV's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    500
    Ik vind Veldwijk ook echt een voetballer met een rot ego. Maar ik snap hem in deze wel, ik zou ook niet willen invallen als Faber mijn trainer was. Ik vind Faber bij Groningen echt gewoon een rotzak. Daarbij geloof ik Veldwijk best wel dat Faber hem niet heeft geroepen om in te vallen, en dat Faber na afloop dat tegen FOX zei om zijn eigen zootje te redden. Faber zegt ook dat de spreekkoren tegen hem onterecht was, en ik lees overal dat die spreekkoren pas kwamen nadat Hrustic inviel, nou, ik hoorde al vanaf minuut 60 die spreekkoren dus ik snap niet wat Faber nou weer allemaal zegt. Ik gun Groningen een betere trainer die beter om kan gaan met spelers en ze motiveert, en niet deze trainer die nu al met zijn hoofd op vakantie in de zomer is.
    Eendracht maakt macht!
    Alles heej is VVV!

Faber is gewoon een echte PSV-er. Die moet straks gewoon Cocu gaan opvolgen.

Forum Rechten