Pagina 53 van de 65 EersteEerste ... 343515253545563 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 649

Onderwerp: Het FC Groningen Nieuwstopic

Ik denk dat dit voor Cassierra heel goed is. Kan echt wel wat meer aan dan de Eerste Divisie en het is niet zo'n moeilijk ventje als Veldwijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Ik denk dat dit voor Cassierra heel goed is. Kan echt wel wat meer aan dan de Eerste Divisie en het is niet zo'n moeilijk ventje als Veldwijk.
    ... heeft ook niet zo'n aandachtsgeile kut-vriendin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Ik weet niet wat Ajax ermee wil. Zou voor veel eredivisieclubs een versterking zijn.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Ik weet niet wat Ajax ermee wil. Zou voor veel eredivisieclubs een versterking zijn.
    Ik denk niet dat Cassierra nog een serieuze kans krijgt bij Ajax 1. Sierhuis klopt nu al op de deur als volgende spits, Danilo scoort lekker in Ajax -19.

Lima-Veldmate vreten 'm op straks.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012772
    Aanvaller Matthijs Hardijk (AZ) en verdediger Kellian van der Kaap (Harkemase Boys) komen naar FC Groningen. Zullen beginnen in de beloften.

Zeg je je kaart op na bijna 20 jaar, is de eerste de beste oefenwedstrijd komend seizoen tegen Werder met vrije toegang voor SC
    Naja, van 14 euro lig ik ook niet wakker.

Ik moest ook aan jou denken toen ik het zag, ze willen je gewoon weer terug.

zondag 29 juli 14.30 uur FC Groningen - Werder Bremen Noordlease Stadion
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erka Bekijk Berichten
    Zeg je je kaart op na bijna 20 jaar, is de eerste de beste oefenwedstrijd komend seizoen tegen Werder met vrije toegang voor SC
    Naja, van 14 euro lig ik ook niet wakker.
    Van een ruggengraat heb je ook nog nooit gehoord.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Van een ruggengraat heb je ook nog nooit gehoord.
    Jij wel dan met je HSV!

Forum Rechten