Pagina 42 van de 43 EersteEerste ... 3240414243 LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 424

Onderwerp: Filmtopic

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mario Bekijk Berichten
    Bladerunner 2049 ... ik heb 'm met moeite uitgezeten. Volgens de vele recenties een geweldige film, waarschijnlijk heb ik naar iets anders zitten kijken.
    Staat nog op mijn lijstje. Origineel uit 1982 met Rutger Hauer boeide me wel. Ben benieuwd naar deze.

MWLC's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2017
    vCash
    500
    Heb net Wolf creek 2 gekeken,omg wat een goeie film. Veel afgehakte ledematen,en een waar gebeurd verhaal.
    Ik wou dat ik rijk was,en niet zo knap.

Gister naar Three Billboards Outside Ebbing, Missouri geweest, beste film die ik in tijden gezien heb!
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Dat gevoel had ik vanmiddag!

En alweer een geweldige film gezien! The Killing of a sacred Deer. Van de regisseur van (oa) the Lobster. Ook weer een bizar verhaal, ik vond deze echter nog vele malen beter dan the Lobster.
    “Hey, you don’t have to choose between being cool and being nice. In fact, if you think there is that choice, be nice. Because that’s cool.”
    Fred Cole

Niveau wrong en napoleon?

Nee, eigenlijk ook niet met the Lobster te vergelijken. Dit is een op een Griekse tragedie gebaseerde mix van horror en drama. Redelijk serieus maar met wat gestoorde bizarre ticc en dan meer in de vorm van het acteren (emotieloos en onderkoeld) en met bij tijd en wijle rare dialogen. Best om te gaan kijken zonder vooraf te veel van het verhaal te weten. Eerste twintig minuten vroeg ik me nog af wat dit moest worden, maar daarna zat ik er helemaal in.
    Fred Cole

The Sisters Brothers wordt verfilmd! Joaquin Phoenix en Jake Gyllenhaal als de gebroeders.

Als de film net zo goed is als het boek wordt het een vette topper!
    Fred Cole

The shape of water. Bijzondere, maar heerlijke film in een mooie setting. Aanrader.
    Alle mensen zijn hetzelfde. Het zijn slechts hun gebruiken die verschillen.

Forum Rechten