Pagina 1 van de 23 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 222

Onderwerp: De Toekomst

De Toekomst

Ajax doet B-junior Malen aanbieding.

Ajax heeft B-junior Donyell Malen een aanbieding gedaan voor zijn eerste contract. Dat meldt Voetbal International-journalist Simon Zwartkruis maandag op Twitter.

'Ajax heeft toptalent Donyell Malen (16, spits) aanbieding voor eerste contract gedaan. Bal ligt nu bij z'n zaakwaarnemer, Mino Raiola', zo schrijft de Ajax-watcher in een tweet. Over de inhoud van de aanbieding en de contractduur is vooralsnog niets bekend.

Malen is dit seizoen een van de blikvangers bij Ajax B1 en werd door zijn belangenbehartiger Raiola al vergeleken met Thierry Henry. De aanvaller kwam dit seizoen al tot veertien doelpunten.
    AS

Nou een prima zakenwaarnemer. Het zal allemaal wel weer moeizaam gaan.

Banned
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Ah, het volgende voorbeeld van te vroeg naar het buitenland gaan is al bekend. Wanneer kapt die rioolrat er eens mee?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eresdégé Bekijk Berichten
    Ah, het volgende voorbeeld van te vroeg naar het buitenland gaan is al bekend. Wanneer kapt die rioolrat er eens mee?
    Nog niet bekend hoor. Maar je weet in ieder geval wel dat de onderhandelingen niet makkelijk zullen verlopen.

Haha, klagen dat spelers te vroeg naar het buitenland gaan., Dat is niet eens een heel klein beetje hypocriet.

Banned
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    100
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Haha, klagen dat spelers te vroeg naar het buitenland gaan., Dat is niet eens een heel klein beetje hypocriet.
    Voor al die jeugdige buitenlanders die afgelopen jaren naar Ajax zijn gehaald was dat alleen maar in t belang van die spelers. Dat weet je zelf toch ook wel? ;-)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gevegt Bekijk Berichten
    Je hoort mij daar echt niet over klagen. Ik heb het alleen over de zakenwaarnemer.

Mocht hij naar het buitenland willen, prima dat is zijn goed recht. En voor veel geld kan ik het ook wel snappen.

Ongeacht of die jeugd speler van Ajax, Feyenoord of een andere club naar het buitenland gaat.

Klagen is het ook helemaal niet, Ik geef ze gewoon gewoon gelijk want er zijn voorbeelden zat van spelers die het gemaakt hebben in het buitenland.

o wacht.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eef de Kip Bekijk Berichten
    Klagen is het ook helemaal niet, Ik geef ze gewoon gewoon gelijk want er zijn voorbeelden zat van spelers die het gemaakt hebben in het buitenland.

o wacht.
    Je snapt ook niet dat al die gasten het toch blijven proberen en denken dat zij wél slagen in het buitenland. Maar goed, de gemiddelde voetballer op die leeftijd blinkt niet uit in denken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Je snapt ook niet dat al die gasten het toch blijven proberen en denken dat zij wél slagen in het buitenland. Maar goed, de gemiddelde voetballer op die leeftijd blinkt niet uit in denken.
    Toen ik 16 was zat ik in 4 VWO en had ik geen benul van wat ik wou en had ik met veel geschraap en bijbaantjes een Zundapp gekocht voor € 405 (900 gulden). Wanneer er toen een gek was langs gekomen die mij een paar ton per jaar had geboden om te gaan voetballen in Iran dan had ik het nog gedaan.

Overigens zijn bijvoorbeeld Rekik(ikikik) en Willems even oud en qua spel even ver maar ik moet me sterk vergissen als die 1e niet aardig wat €€€ voor loopt.

Forum Rechten