Pagina 17 van de 23 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 222

Onderwerp: De Toekomst

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascallovic Bekijk Berichten
    Goed nieuws. Brobbey en Gravenberch (beiden 16) hebben een contract getekend tot en met zomer 2021.
    Met zaakwaarnemer Raiola. Wat een topvent is dat.

Ki-Jana Hoever mogelijk naar Liverpool volgens de Liverpool Echo.

Goeie voornaam.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Bedankt voor het uitzoekwerk, maar het criterium dat ik aanhaalde was "20 of ouder" en dus niet "boven de 21". Idealiter heb je alleen maar tieners in JA, iemand van 20 kan onder omstandigheden nog, maar 21 en ouder is echt te oud. Veel jongens in JA zijn niet zozeer grote talenten, maar simpelweg jongens waarbij de tijd al begint te dringen.
    Je hebt een beetje een leeftijd fetish geloof ik. Niet elk talent bewandelt dezelfde weg.

Jaap Stam, Ruud van Nistelrooy, Huntelaar, Dries Mertens, Nacer Chadli, Cocu, Pierre van Hooijdonk speelden zo rond 20/21 nog gewoon in de eerste divisie.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Batigoal Bekijk Berichten
    Goeie voornaam.
    Op basis van die naam dacht ik zelfs even dat het een speelster van Ajax Meisjes was.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Atreides Bekijk Berichten
    Je hebt een beetje een leeftijd fetish geloof ik. Niet elk talent bewandelt dezelfde weg.

Jaap Stam, Ruud van Nistelrooy, Huntelaar, Dries Mertens, Nacer Chadli, Cocu, Pierre van Hooijdonk speelden zo rond 20/21 nog gewoon in de eerste divisie.
    Hallo Atreides, leuk je weer te zien zeg.

Kun je 1 speler van Ajax noemen die op 21-jarige leeftijd nog bij de reserves speelde en daarna een grote speler is geworden?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElSimao Bekijk Berichten
    Hallo Atreides, leuk je weer te zien zeg.

Kun je 1 speler van Ajax noemen die op 21-jarige leeftijd nog bij de reserves speelde en daarna een grote speler is geworden?
    Quelle sorprise zeg, Atreides heeft geen antwoord op kritische vragen..

Grote speler is ook weer iets subjectiefs. Veltman is laat doorgestroomd. Verder had je vroeger Michael Reiziger die laat is aangehaakt. Was weliswaar verhuurd aan clubs als FC Volendam en FC Groningen, maar die sla jij vast niet hoger aan. Beide hebben wel hun nut gehad voor Ajax. Verder zit ik niet zo goed in de Ajax spelers.
    Wil je volgend jaar ook nog DVK? Doneer dan nu:

http://www.devoetbalkantine.nl/showt...l=1#post402748

Of maak direct 17,50 euro over via Tikkie: https://tikkie.me/pay/u3m2p23fi30n1ju9lqfc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Grote speler is ook weer iets subjectiefs. Veltman is laat doorgestroomd. Verder had je vroeger Michael Reiziger die laat is aangehaakt. Was weliswaar verhuurd aan clubs als FC Volendam en FC Groningen, maar die sla jij vast niet hoger aan. Beide hebben wel hun nut gehad voor Ajax. Verder zit ik niet zo goed in de Ajax spelers.
    Michael Reiziger debuteerde op zijn 17e/18e in Ajax 1. Brak daarna inderdaad niet direct door, maar deed Eredivisie-ervaring op bij andere clubs. Toen hij 21 werd, had hij al een stuk of 50 Eredivisieduels in de benen en kwam hij in de basis bij misschien wel de beste ploeg die de club ooit gehad heeft en won hij o.a. de CL.

Veltman had op zijn 21e een basisplaats te pakken.

Dus ook deze twee jongens zijn geen voorbeelden van wat ik bedoel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk Berichten
    Maar natuurlijk.

Forum Rechten