Pagina 1 van de 44 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 434

Onderwerp: Filmpjes/linkjes van internet

Filmpjes/linkjes van internet

Gevonden een leuke site http://www.zuurgeld.nl

Je kunt zien wat er gebeurd met ons geld als we het verdienen en uitgeven
    Vooral via de rolmenu's bovenaan kom je in heel veel leuke wetenswaardigheden terecht.

Waar zou Oranjefan eigenlijk zijn ?

Goeie website man, speelt gelukkig niet in op onderbuikgevoelens. Lang leve de Tokkies.

De helft van mijn geld gaat naar een spaarrekening en de rest zuip ik weg. Zo ingewikkeld is dat niet.
    Je hoeft hier niet te komen.

Als je bij <tellers> kijkt over inkomsten en uitgave aan de EU en als de cijfers kloppen dan heeft Geert Wilders toch wel een punt met z'n uit de EU stappen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo1949 Bekijk Berichten
    Als je bij <tellers> kijkt over inkomsten en uitgave aan de EU en als de cijfers kloppen dan heeft Geert Wilders toch wel een punt met z'n uit de EU stappen
    Misschien zou je het even kunnen narekenen of het daadwerkelijk klopt ?

Als er met limoengroene kleurtjes gewerkt gaat worden haak ik af. Dat zouden meer mensen moeten doen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leo1949 Bekijk Berichten

Wilders wilde tijdens de Catshuisbesprekingen in 2012 niet keihard bezuinigen.
    Toen heeft hij de EU maar de schuld gegeven.
    All free men, wherever they may live, are citizens of Berlin.

Van die gast die naar Zweden is verhuisd omdat het daar allemaal zoveel beter zou zijn dan bij ons hoor je ook niks meer. Flash ofzo?

kan de titel tekst even capslock vrij worden gemaakt ?

Forum Rechten