Pagina 31 van de 32 EersteEerste ... 2129303132 LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 310 van de 318

Onderwerp: Transfers hoofdklasse A en B zaterdag en zondag 2017

Be Quick 1887
    NIEUW: Bram Pikkemaat (eigen jeugd), Daniël Teune (eigen jeugd), Rico Cordes (eigen jeugd), Marc Vegter (eigen jeugd), Yoran Cats (eigen jeugd), Geertjan Liewes (eigen jeugd), Wouter de Mare (eigen jeugd), Youri ter Arkel (Harkemase Boys), Remon Schutte (Achilles 1894), Nagesh Amatsaleh (Cambuur beloften), Arthur Ymele Feudjio (Jong Almere City), Robbert Oosterhuis (Gorecht), Ibrahim Dumbuya (Nieuw Buinen), Selwyn Slotegraaf (Peize), Toufik Faraouni (PKC’83), Mohamed Abdulkarim (Jong FC Groningen)

WEG: Thomas Careman (Harkemase Boys), Frank Langendijk (SV Bedum), Raymond Bolt (VEV’67), Robert Talens (ACV), Martijn Delger (WVV), Frank Schilstra (tijdens seizoen), Tyson dos Santos (tijdens seizoen), Frank Harms (GRC Groningen), Rick Wiersma (Achilles 1894), Jorrit Kunst (IJsselmeervogels), Rick Heim (Helpman zat), Jorin Keekstra (Helpman zat), Michiel Rusch (Helpman zat), Willem Gootjes (Helpman zat), Duane Tjeng-A-Kwoei (Flevo Boys), Daan Driever (Kon HFC), Kees Noordmans (SWZ Sneek), Erik Nederhoed (Groen Geel)

BLIJVEN: Robert Smit, Twan Nieboer, Arnoud Bentum, Jur Wardenier, Djarni Leidelmeijer, Mauricio Plat.

Misschien dat ik er één ben vergeten. Ik kreeg wel een "Babberich" flash back van een paar jaar geleden. Ook altijd zo'n kippenren.
    Laatst gewijzigd door bqandy; 14-06-18 om 18:16.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Be Quick 1887
    NIEUW: Bram Pikkemaat (eigen jeugd), Daniël Teune (eigen jeugd), Rico Cordes (eigen jeugd), Marc Vegter (eigen jeugd), Yoran Cats (eigen jeugd), Geertjan Liewes (eigen jeugd), Wouter de Mare (eigen jeugd), Youri ter Arkel (Harkemase Boys), Remon Schutte (Achilles 1894), Nagesh Amatsaleh (Cambuur beloften), Arthur Ymele Feudjio (Jong Almere City), Robbert Oosterhuis (Gorecht), Ibrahim Dumbuya (Nieuw Buinen), Selwyn Slotegraaf (Peize), Toufik Faraouni (PKC’83).

WEG: Thomas Careman (Harkemase Boys), Frank Langendijk (SV Bedum), Raymond Bolt (VEV’67), Robert Talens (ACV), Martijn Delger (WVV), Frank Schilstra (tijdens seizoen), Tyson dos Santos (tijdens seizoen), Frank Harms (GRC Groningen), Rick Wiersma (Achilles 1894), Jorrit Kunst (onbekend), Rick Heim (Helpman zat), Jorin Keekstra (Helpman zat), Michiel Rusch (Helpman zat), Willem Gootjes (Helpman zat), Duane Tjeng-A-Kwoei (Flevo Boys), Daan Driever (Kon HFC), Kees Noordmans (SWZ Sneek), Erik Nederhoed (Groen Geel)

BLIJVEN: Robert Smit, Twan Nieboer, Arnoud Bentum, Jur Wardenier, Djarni Leidelmeijer, Mauricio Plat.

Misschien dat ik er één ben vergeten. Ik kreeg wel een "Babberich" flash back van een paar jaar geleden. Ook altijd zo'n kippenren.
    Jorrit Kunst IJsselmeervogels

7 uit de eigen jeugd; dan mag je in ieder geval verkondigen in de media dat Be Quick inzet op de eigen jeugd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Kok Bekijk Berichten
    Jorrit Kunst IJsselmeervogels
    Thanks staat er nu bij. Hij zou me nog een berichtje sturen als hij een club had. Zeker vergeten...

Thanks staat er nu bij. Hij zou me nog een berichtje sturen als hij een club had. Zeker vergeten...
    Lijkt me aardig krap voor een seizoen hoofdklasse, want dat is inclusief de keepers en langdurig geblesseerden.
    Of halen ze in nood nog meer uit de A1?
    Bovendien lijkt het nogal de raag of het aan de gestelde kwaliteitseisen kan voldoen?
    Maar dat zal de tijd natuurlijk moeten uitwijzen.

Geen kritische vragen stellen en dan krijg je als beloning nog niet de scoops.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5808606
    Kersvers hoofdklasser Unitas trekt nog een extra speler aan. Anass El Bouchataoui komt over van Excelsior, waar hij in de Onder 19 speelde. Hij kan zowel rechtsback als rechtshalf spelen.

Excelsior Onder 19 is zo ongeveer helemaal leeggeplukt door amateurclubs nu.

Roel Schirra, ooit uit de jeugdopleiding van PSV en later Roda is op zoek naar een nieuwe club in de regio Utrecht. Heeft flink wat jaren bij Groene Ster een ook EVV gespeeld. Niets voor jullie Unregistere?

Verdediger Mohamed Abdulkarim van Jong FC Groningen nog naar Be Quick 1887. Selectie rond.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5808606
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost Bekijk Berichten
    Roel Schirra, ooit uit de jeugdopleiding van PSV en later Roda is op zoek naar een nieuwe club in de regio Utrecht. Heeft flink wat jaren bij Groene Ster een ook EVV gespeeld. Niets voor jullie Unregistere?
    Mwah, ik vind ons niet echt in de regio Utrecht liggen. En daarbij zit de selectie al propvol met 25 man. Maar dank voor de tip uiteraard!

Misschien wel iets voor Eemdijk of Hercules, lijken mij voor hem wel interessante clubs.

Forum Rechten