Pagina 1 van de 33 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 322

Onderwerp: Transfers hoofdklasse A en B zaterdag en zondag 2017

Transfers hoofdklasse A en B zaterdag en zondag 2017

Centrale verdediger Alex Zomer verlaat aan het einde van het seizoen MSC. Aderlating voor de Meppelers zeg ik. Nieuwe club onbekend.

Dat wordt inderdaad een gemis voor MSC.
    Maar misschien ook niet zo verwonderlijk gezien de nieuwjaarstoespraak van de MSC voorzitter.
    Zou hij de 3 jongens achterna gaan die vorig seizoen MSC verruilden voor WHC ?
    Ik denk dat hij ook voor clubs als Staphorst of HZVV een versterking zou zijn.
    Ofgaat hij terug naar zijn kameraden bij vv Hollandscheveld ?

Ik stel voor dit topic een beetje "zuiver" te houden. Om meteen "tig" clubs te noemen waar Zomer heen kan is niet zinvol.
    Aanvullende opmerkingen "als gevolg van beleid" of een goede reden van de speler (of club) vind ik dan wel weer prima als "duiding".

Alverna heeft door blessures een keepersprobleem, maar lijkt dat op te lossen door doelman Joel Saro per direct van Babberich over te nemen. Babberich is uit de competitie gestapt, maar dat moet eerst nog officieel bekrachtigd worden. Dan kan Saro naar Alverna. Saro maakte vanavond in de oefenpot tegen Oss'20 zijn debuut.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Ik stel voor dit topic een beetje "zuiver" te houden. Om meteen "tig" clubs te noemen waar Zomer heen kan is niet zinvol.
    Aanvullende opmerkingen "als gevolg van beleid" of een goede reden van de speler (of club) vind ik dan wel weer prima als "duiding".
    Ik vind het geen probleem om een paar mogelijke nieuwe clubs van deze jongen te noemen en ook wel passen in dit topic.

Het wordt dan zo'n zooitje met overbodige info. Maar goed je doet maar.
    CSV Apeldoorn dan. Mark Fennebeumer keert terug op het oude CSV nest. Speelt momenteel bij FC Lienden. Was al bekend trouwens.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Achilles Veen had ook een keepersprobleem. Twee gestopt, één zwaar geblesseerd. Na het tussentijds aantrekken van de clubloze Jeffrey van der Loo is nu ook Jorn Wagener aangetrokken. Hij komt per direct over van tweededivisionist UNA, waar hij reserve was. De KNVB moet nog wel groen licht geven.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bqandy Bekijk Berichten
    Het wordt dan zo'n zooitje met overbodige info. Maar goed je doet maar.
    CSV Apeldoorn dan. Mark Fennebeumer keert terug op het oude CSV nest. Speelt momenteel bij FC Lienden. Was al bekend trouwens.
    Maar wel leuke info.
    Dat Mark Fennebeumer terugkeert naar CSV was al in november bekend.
    Bij Sc Genemuiden vertrekken Mike van der Kooy en Wouter van der Molen aan het eind van het seizoen.
    Het is onbekend waar ze naar toe gaan en in dit geval doe ik ook geen suggesties

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6915516
    Noordwijk haalt verdediger Rob Overvliet terug. Speelt dit seizoen bij vv Amstelveen / Heemraad.

Lars Kamperman Leferink houdt het na een jaar voor gezien bij hoofdklasser Excelsior'31. Hij gaat naar 1e klasser SVZW.

Forum Rechten