Pagina 2 van de 13 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 128

Onderwerp: 2018: Album releases

Als ze van het beste van Sumday en Fambly Cat 1 plaat hadden gemaakt, was dat gewoon een erg goed album geweest. Niet in de orde van grootte van z'n voorgangers maar toch.

Aangekondigd voor april, traditioneel dé maand met de meeste interessante releases en clubshows:

Father John Misty - Pure Comedy

The xx valt erg tegen en ook de nieuwe Elbow heeft het niet. Januari was geen beste maand.
    Je hoeft hier niet te komen.

Koude start, februari mag idd beter.

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6012952
    Ik vermaak me toch wel met een aantal vroege releases hoor.

America's Velvet Glory van The Molochs bijvoorbeeld. Lekkere gitaarpop met invloeden uit de jaren '60 en '70, elf liedjes in iets meer dan een half uur.

En Process van Sampha. Donkere zanger die zijn songs grotendeels van achter de piano brengt. Werkte al samen met o.a. Drake en Kanye West. IJzersterke plaat wat mij betreft, doet me soms wat aan Benjamin Clementine denken, maar dan ook met een modernere omlijsting. Kan me op dit moment al goed voorstellen dat deze plaat eind december in de top tien van mijn jaarlijst staat.

Gaan we Sampha maar eens even gauw pindakazen dan!

Wow, pindakazen, bestaat dat nog?

Ik ben vooral erg benieuwd naar Real Estate. Komt uit in maart.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Tuurlijk, voor mn iPod heb ik fysieke bestanden nodig want ik weiger te betalen voor mobiel internet en/of Spotify-achtigen.
    Die Sampha vond ik trouwens wel héél erg poppy. Geef mij dan maar de klassieke scholing van Clementine (nieuw nummer met Gorillaz is weer goed) en dan vooral live.

2017: Album releases

Heb laatst toevallig mijn Soulseek account nog eens aangezwengeld. Werkt nog prima.
    Je hoeft hier niet te komen.

Ook voor Afrikaans vinyl wat anders gewoonweg niet te krijgen is of je moet er een godsvermogen voor neertellen.

Forum Rechten