Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 98

Onderwerp: Alcides

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    5702
    Tegen VVOG heb je zeker kans, denk ik. Wel een lastige counterploeg, maar de goede keeper van de laatste jaren is gestopt, dus dat scheelt.

Van de meeste Hoofdklassers kan ik het voorbereidingsprogamma wel vinden, maar van Alcides niet. Misschien kan Arjen mij van dienst zijn?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mug Bekijk Berichten
    Van de meeste Hoofdklassers kan ik het voorbereidingsprogamma wel vinden, maar van Alcides niet. Misschien kan Arjen mij van dienst zijn?
    Staat op de site Mug.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unregistere Bekijk Berichten
    Tegen VVOG heb je zeker kans, denk ik. Wel een lastige counterploeg, maar de goede keeper van de laatste jaren is gestopt, dus dat scheelt.
    Dit keepertje was ook wel goed hoor.
    Ze gingen echter erg slordig met de kansen om. Alcides is daarentegen weer eens dodelijk effectief gebleken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjen Bekijk Berichten
    Zo, gepaste trots hier. Terug in de hoofdklasse!
    Ik weet het, we zijn nog maar net onderweg maar toch.....😎

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arjen Bekijk Berichten
    Ik weet het, we zijn nog maar net onderweg maar toch.....😎
    🤐

Zo, nog 4 potjes te gaan en veilig (én niet geheel onbelangrijk 2 keer de sterkste van Meppel). Er wordt nu al gesproken van een geslaagd seizoen want de doelstelling is ruimschoots gehaald. Voorzichtig wordt er zelfs al gesproken over een toetje te weten na-competitie via de 3e periode die nog in bereik is. Voorlopig is het een heerlijke en terechte comeback gebleken in de hoofdklasse.

Nog twee interessante potjes, Achilles Assen uit en de kampioens kandidaat Hoogeveen thuis. Alcides heeft een voortreffelijk seizoen gedraaid, boven verwachting. Gepaste trots.

Om het kampioenschap van Nederland. Reserve hoofdklasse , zaterdag en zondag gemixt. Blijkbaar kan en mag dit wel. Alcides 2 tegen Staphorst 2 . Een mooie pot voetbal gezien. Eindstand , 4 - 4 . Na verlenging , 4 - 8 . Dit was genieten geblazen. Je zou het niet zeggen maar de gelukkigste heeft gewonnen. Een moment , 10 minuten in blessuretijd gaan 2 Alcideanen , bij een 4 - 3. voorsprong, met z'n tweeën op de keeper van Staphorst af, tikkie breed was voldoende. Zoals zo vaak , zelf willen scoren en missen. In de tegenaanval scoort Staphorst.Na die knock out was het gebeurt met Alcides . Als liefhebber heb ik genoten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mug Bekijk Berichten
    Om het kampioenschap van Nederland. Reserve hoofdklasse , zaterdag en zondag gemixt. Blijkbaar kan en mag dit wel. [...]
    Ieder district heeft een reserve hoofdklasse zondag en een reserve hoofdklasse zaterdag, behalve Zuid II alleen zondag. Tot twee seizoenen geleden werd er eerst om het Nederlands kampioenschap zondag resp. zaterdag gespeeld en vervolgens om de algehele titel. Sinds vorig jaar spelen per district eerst de zondag- en zaterdagkampioen tegen elkaar (behalve dus Zuid II) en vervolgens via gelootte knock-out om de nationale titel. Zie https://www.knvb.nl/downloads/bestan...-1819-20052019

Forum Rechten