Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 86

Onderwerp: Alcides

Alcides

Ik had verwacht dat er al een topic over deze club zou zijn.

Alcides neemt afscheid aan het eind van het seizoen van de trainer Goedkoop.

Reden is dat Alcides naar 3x in de week trainen wil en dat de trainer daar geen tijd voor heeft. ( bron meppelercourant.nl en twitter MC)

Opvallend dat een 1ste klasser naar 3x in de week trainen gaat want ik denk dat de meeste clubs 2x in de week trainen dus daar is dus winst te boeken.

Aan de andere kant hoe vaak trainden ze bij Alcides toen het nog een hoofdklasser was ? Want als het toen ook 3x in de week was, vind ik het opvallend dat ze bij de degradatie minder zijn gaan trainen.

Volgens mij trainen ze bij hoofdklasser en buurman MSC 2x per week, op dinsdag en donderdag.

2x per week trainen vind ik wel heel weinig voor een hoofdklasser. Volgens mij pakken de meeste clubs toch wel 3 trainingen per week.

De lagere pupillen trainen hier zelfs twee keer in de week.
    voetbalarchieven.nl - Nederlandse historische voetbalstatistieken

Unregistere's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2015
    vCash
    6805052
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Groene Scout Bekijk Berichten
    2x per week trainen vind ik wel heel weinig voor een hoofdklasser. Volgens mij pakken de meeste clubs toch wel 3 trainingen per week.
    Doorgaans wel, al waren er hier in de regio ook zat die het bij twee keer hielden. Maar die degradeerden doorgaans dan ook direct weer.

Nog steeds niet bekend wie de opvolger van Casper Goedkoop is. Ik doe een gokje , Wilco Niemer ?

Dat zou wel het meest voor de hand liggen ja.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mug Bekijk Berichten
    Nog steeds niet bekend wie de opvolger van Casper Goedkoop is. Ik doe een gokje , Wilco Niemer ?
    Niemer was ook in beeld bij vv Hoogeveen.
    Daar kozen ze voor Nico Haak.
    Nu lijkt Alcides wel waarschijnlijk.
    Veel meer vrije clubs op 1e klasse niveau of hoger zijn er niet in de buurt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noord-ooster Bekijk Berichten
    Niemer was ook in beeld bij vv Hoogeveen.
    Daar kozen ze voor Nico Haak.
    Nu lijkt Alcides wel waarschijnlijk.
    Veel meer vrije clubs op 1e klasse niveau of hoger zijn er niet in de buurt.
    Je vergeet MSC zondag, ook daar zijn ze nog op zoek , maar of ze daar nog ambitie hebben , vraag ik mij af ? Gaan helemaal inzetten op het zaterdag voetbal ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mug Bekijk Berichten
    Je vergeet MSC zondag, ook daar zijn ze nog op zoek , maar of ze daar nog ambitie hebben , vraag ik mij af ? Gaan helemaal inzetten op het zaterdag voetbal ?
    Ja, is ook zo, MSC heeft ook nog geen trainer.
    Ik kan het me haast niet voorstellen dat ze bij MSC helemaal gaan inzetten op de zaterdag.
    Trouwens, zoals het er nu naar uit ziet is MSC zat1 helemaal niet zeker van het kampioenschap.

Forum Rechten